Jump to content

Openbaar vervoer !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Taxi lijkt me kewl, dat je dan gewoon de reis kan skippen. Dat je dan instapt en dan vraagt ie: 'Where to?'. Dan kan je een opdrachtgever aanklikken of gewoon het centrum van het buurt. Anders wordt t te ingewikkeld.

Doe mij maar gewoon zo veel mogelijk, ook al ga ik het niet zo veel gebruiken. Sgwoon cool...

Die mogelijkheid heb je ook in het spel True Crime, en dat is een k*t spel en als zij het kunnen kan R het ook

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Rensch

    5

  • spoeky

    2

  • Hanneswasco

    2

Het openbaar vervoer lijkt me best een handige feature voor GTA IV, alhoewel ik persoonlijk denk ik sneller een auto/motorfiets zal stelen om op bestemming te komen. De Indonesische becak's zouden ook geweldig kunnen zijn voor het vervoer, oké het gaat misschien minder snel maar het is wel weer wat anders als de bus :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou fantastish zijn om dat te kunnen doen. En ik hoop ook met allemaal vervoer mee te kunnen maak niet uit of je er moet voor te betalen. Je doet toch money cheat ^_^ Als tie maar voor de PC KOMT! :-(

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat je ook met de bus moet kunnen gaan zonder dat je hem gelijk steeld. dat vond ik een min punt bij alle voorgaande gta's en dat je ook gewoon met de taxi kan zonder hem gelijk te stelen net zoals in true crime

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind ook dat je openbaar vervoer moet kunnen nemen, vooral als gta4 toch al zo realistisch wordt. want in sanandreas moet je elke keer dat hele eind rijde, en het was nogal frustrerend als je een stukje rondvloog in de Hydra en ergens boven de woestijn neer storte, en daarna helemaal van uit het ziekenhuis daar naar Los Santos moest rijden.

ik vind dat het taxi systeem hetzelfde moet worden als in true crime new york, dat was echt een fijn systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer geeft het een realistisch tintje en moet er gewoon zijn!

maar de Taxi zou ik gratis kunnen nemen want zijn neef Roman is toch eigenaar van een taxibedrijf?

maar dan moet je gewoon een wijk speciferen(bv in Manhattan Times square of zo)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mij afvraag is ofdat je wanneer je bv de bus neemt, of je echt door heel de stad gaat reizen. Ofdat je gewoon de bus instapt, en dan direct er weer uitstapt, op een andere plaats. Ik hoop het eerste: meer realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mij afvraag is ofdat je wanneer je bv de bus neemt, of je echt door heel de stad gaat reizen. Ofdat je gewoon de bus instapt, en dan direct er weer uitstapt, op een andere plaats. Ik hoop het eerste: meer realistisch

Waarschijnlijk gaat het zijn zoals in GTA III met de trein en in GTA San Andreas met het vliegtuig. Daar zie je, als je in de trein/het vliegtuig stapt een cutscene ziet die heel de weg aflegt. Maar je kan ook gewoon door op Space of Enter ofzo te drukken de cutscene overslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ik ook dat het zo gaat worden hanneswasco... Maar niet echt realistisch hé?

Zou er geen cutscene zijn, dan zou het wel heel veel tijd in beslag nemen indien je het openbaar vervoer gebruikt :bonk:

Aan R* de keuze dus

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mij afvraag is ofdat je wanneer je bv de bus neemt, of je echt door heel de stad gaat reizen. Ofdat je gewoon de bus instapt, en dan direct er weer uitstapt, op een andere plaats. Ik hoop het eerste: meer realistisch

ik hoop ook het eerste dat 2e slaat eigelijk nergens op. maar als dat teveel moeite is dan is het taxi systeem van TC: new york ook goed genoeg hoor :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel leuk dat je de Bus, taxi, boot, heli of (Ik blijf volhouden) de DODO kunt nemen.

en naar andere punten kan gaan door wat te betalen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik hoop dat je het niet dom van buiten bekijkt :duh: maar dat je in zoals een trein er wel doorheen moet lopen en dan zoeken tot je een zitplaats/staanplaats heb gevonden dat je alles ook van binnen zie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...