Jump to content

Openbaar vervoer !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Rensch

    5

  • spoeky

    2

  • Hanneswasco

    2

mij lijkt openbaar vervoer wel leuk vooral als je met een taxi een wijk kan kiezen en dat je dan daarheen gaat. maar dan wel met cutscene natuurlijk anders kan je net zo goed zelf gaan rijden. en het lijkt me leuk om in de trein te kunnen lopen of tram of bus

Link to comment
Delen op andere websites

ja het gebruik van bijvoorbeeld taxi's zou nu in gta iv beter dan ooit kunnen worden toegepast. aangezien elke straat in het spel echt een naam heeft kan je gewoon een adres opgeven en rijd je zo (waarschijnlijk via een cutscene inderdaad anders is het nogal saai) naar de bestemming. Als je geen zin hebt om voor de zoveelste keer een groot stuk te rijden, zoals je bij san andreas nog wel eens had, is dat wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

ja het gebruik van bijvoorbeeld taxi's zou nu in gta iv beter dan ooit kunnen worden toegepast. aangezien elke straat in het spel echt een naam heeft kan je gewoon een adres opgeven en rijd je zo (waarschijnlijk via een cutscene inderdaad anders is het nogal saai) naar de bestemming. Als je geen zin hebt om voor de zoveelste keer een groot stuk te rijden, zoals je bij san andreas nog wel eens had, is dat wel handig.

Wat heb je aan een grote map zoals SA als je alleen loopt te cutscenen. Ik wil absoluut OV en ik werd ook vet blij dat de bus uitgebreider wordt gebruikt, maar ik hoop dat je dan in de bus kan lopen. Dan moet je naar buiten kijken waar je eruit moet en je kan proberen mensen te zakken rollen. Of je kan de bus chauffeur dood schieten en dan de bus kapen en dat iedereen dan gaat gillen. Dit alles zou je niet kunnen doen als je zo'n lompe cutscene krijgt.

Ik wil graag de stad van binnen en buiten uit mn hoofd leren dus als je om je kan kijken als je in een taxi zit zou dit hartstikke handig zijn. Ook kan je je gewoon de hele stad door laten rijden en dan om je heen kijken om naar hidden packages te zoeken (als die er nog zijn). '

Geen Cutscenes AUB, of als het echt moet de mogelijkheid om te skippen, maar niet verplicht.

Link to comment
Delen op andere websites

ja het gebruik van bijvoorbeeld taxi's zou nu in gta iv beter dan ooit kunnen worden toegepast. aangezien elke straat in het spel echt een naam heeft kan je gewoon een adres opgeven en rijd je zo (waarschijnlijk via een cutscene inderdaad anders is het nogal saai) naar de bestemming. Als je geen zin hebt om voor de zoveelste keer een groot stuk te rijden, zoals je bij san andreas nog wel eens had, is dat wel handig.

Wat heb je aan een grote map zoals SA als je alleen loopt te cutscenen. Ik wil absoluut OV en ik werd ook vet blij dat de bus uitgebreider wordt gebruikt, maar ik hoop dat je dan in de bus kan lopen. Dan moet je naar buiten kijken waar je eruit moet en je kan proberen mensen te zakken rollen. Of je kan de bus chauffeur dood schieten en dan de bus kapen en dat iedereen dan gaat gillen. Dit alles zou je niet kunnen doen als je zo'n lompe cutscene krijgt.

Ik wil graag de stad van binnen en buiten uit mn hoofd leren dus als je om je kan kijken als je in een taxi zit zou dit hartstikke handig zijn. Ook kan je je gewoon de hele stad door laten rijden en dan om je heen kijken om naar hidden packages te zoeken (als die er nog zijn). '

Geen Cutscenes AUB, of als het echt moet de mogelijkheid om te skippen, maar niet verplicht.

Ja maar als je het spel al lang hebt en je alles al hebt gezien heb je geen zin om in de taxi te zitten en beetje uit het raam te kijken hè.. zo bedoelde ik het, daarom zei ik ook dat je net als gta sa soms zulke lange afstanden moest reizen voor missies. Ze kunnen het natuurlijk zo doen dat je het kan volgen of skippen.. en bij bussen de mogelijkheid om te kapen oid. treinen(of metro oid) waren geloof ik volgens zo'n blad weer kaapbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het ook wel willen want dan is het realistischer (en met de bus zou ook wel leuk zijn)

je kan met de bus hoogstwaarschijnlijk. mensen van bladen hebben in de demo gezien dat toen niko bij een bushalte kwam hij zon schermpje van het busrooster kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is heel vet als het mogelijk word want dat heb ik al gemerkt in saints row. :bier:

Daar kan je met de taxie en de trijn :Y (ja meer niet saint row is niet zo uitgebrijd :cry: .).

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer lijkt me idd wel leuk...Tegen betaling...

En taxi, neen is dan idd te gemakkelijk!!!!

makkelijk? hoe bedoel je?

ipv zelf rijden? vin ik wel meevallen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de bovengrondse metro net als in gta3 en LCS mag erin.

Maar anders word het té makkelijk om ergens te komen, en daar is niks aan.

En een ferryboot net als in LCS om een klein stukje af te leggen (tegen betaling) zou ook geen probleem zijn.

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de bovengrondse metro net als in gta3 en LCS mag erin.

Maar anders word het té makkelijk om ergens te komen, en daar is niks aan.

En een ferryboot net als in LCS om een klein stukje af te leggen (tegen betaling) zou ook geen probleem zijn.

als je beetje had opgelet tijdens de trailer had je gezien dat die erin zit

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...