DonLeone Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Waarom vinden mensen het 'te makkelijk' om gereden te worden door een taxi Serieus, of je nou zelf rijdt, of een taxi dat voor je doet, maakt echt niet uit (zolang de taxi je natuurlijk niet naar afgelegen duistere gebieden brengt, maar gewoon wel over de wegen). Er valt niet echt iets 'makkelijk' aan te zijn.. Dus ja ik hoop dat elke vorm van openbaar vervoer (okee ik weet dat er geen vliegtuigen inzitten, maar verder) in komt
Gijsso Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Er komt een metro in gta iv. maar ik weet niet zeker of je erin kan maar ik denk van wel. als je in een taxi kunt gaan rijden kun je ook in een metro.
Rensch Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Waarom is de Ferry eigenlijk gesloten in GTA IV?? En in GTA III wassie toch gesloopt?? ofzoiets
Black Force Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan. Greetz, Black Force
DenkaanHenk Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Nou ik jat gewoon een leuke auto.
Rensch Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up )
pilot Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dat is niet meer zo gemakkelijk als je denkt.
Black Force Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force
Rensch Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik
-->nick<-- Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken.
2fast{0} Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 @Hierboven: De ferry is buiten gebruik en je kan er dus niet meej naar de overkant varen wat je meschien wel kunt doen is erheen zwemmen en er meschien inklimmen, meschien dat er iets ligt ?
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken. nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt
Rensch Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt Maar waarom issie gesloten dan?? Want in GTA III bestond hij ook niet meer ... terwijl die toch eerder kwam dan GTA IV?? (Ik snap de verhaallijn niet helemaal meer )
miklo32 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt Maar waarom issie gesloten dan?? Want in GTA III bestond hij ook niet meer ... terwijl die toch eerder kwam dan GTA IV?? (Ik snap de verhaallijn niet helemaal meer ) Liberty City in IV is een weergave van New York in 2007. Ik kom net terug van mijn vakantie uit NY en er varen daar echt nog een hoop verschillende Ferries. Dat één zo'n ding is gesloten betekend niet dat ze allemaal zijn gesloten. Verder lijkt me de metro een must have in het spel. In het dagelijks leven van New Yorkers is de metro hartstikke belangrijk dus dat lijkt me ook wel handig voor IV. Wat ik wel heel opvallend vind is dat ze bij rockstar zeggen dat ze géén vliegtuigen in het spel hebben gedaan om het realistisch te maken terwijl in het echt toch echt wel vliegtuigen boven NY vliegen.
Recommended Posts