GekkieJ01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik weet het niet zo zeer dat er ZO VEEL vliegtuigen in NY vliegen . Ik heb in de trailer ook geen vliegtuig gezien en in de reviews staat er ook niks over... Misschien een nieuw discussiepunt?
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt Maar waarom issie gesloten dan?? Want in GTA III bestond hij ook niet meer ... terwijl die toch eerder kwam dan GTA IV?? (Ik snap de verhaallijn niet helemaal meer ) Liberty City in IV is een weergave van New York in 2007. Ik kom net terug van mijn vakantie uit NY en er varen daar echt nog een hoop verschillende Ferries. Dat één zo'n ding is gesloten betekend niet dat ze allemaal zijn gesloten. Verder lijkt me de metro een must have in het spel. In het dagelijks leven van New Yorkers is de metro hartstikke belangrijk dus dat lijkt me ook wel handig voor IV. Wat ik wel heel opvallend vind is dat ze bij rockstar zeggen dat ze géén vliegtuigen in het spel hebben gedaan om het realistisch te maken terwijl in het echt toch echt wel vliegtuigen boven NY vliegen. gta 4 is geen exacte kopie van new york. Dus als er in new york wel ferries varen, hoeft dat helemaal niet in gta 4 te zijn. Gta is een alternatieve wereld, een andere versie van new york. Zo hebben de aanslagen van 11 september ook nooit plaats gevonden in gta 4. En dat vliegtuigen in gta 4 zitten is niet echt zo..ze zitten er wel in en vliegen boven de stad en staan op het vliegveld. Het is alleen zo dat je ze niet zelf kan gebruiken/besturen. Want het gebruik van vliegtuigen is wel onrealistisch als je maar 1 stad hebt waar je in kan spelen.
Scarface92 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Het zou wel handig zijn.. In iedergeval lijkt het mij leuk al kun je met een groot cruiseschip varen.
Richie01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Zo eens rushend dit topic door te lezen, merk ik al snel dat veel mensen het hier niet zo heel geweldig vinden dat je in GTA IV een taxi kunt nemen, maar dit lijkt mij dan weer wel super. Zie hieronder de punten waarom ik het wel een leuk idee vind van Rockstar. - Realistisch - Handig Ik heb ook nog wat grotere punten. Zoals al werdt gemeld, schijnt Liberty City deze keer groot te lijken. Zoals in de PowerUnlimited werdt gemeld als mening van een iemand van de redactie, ben je een 'kleine vis in een gigantische vijver'. Dat beloofd veel goeds. Ook werdt gemeld dat de camera vaak tijdens 't rijden laag onder de bolide werdt gedraait. Zo kun je dus om je heen kijken tijdens je trip in de taxi en kun je zeker niet verdwalen. Bovendien hoef je zo slechts een taxi te nemen die je naar je huis (safe-house) brengt als je bijvoorbeeld bent gearresteerd of misschien in het ziekenhuis bent geweest. Zoiets is toch best handig! Hoef je zelf dat lange eind vaak niet meer te rijden. Ik zal dit aanpassen als er eventuele fouten in zitten, wat betreft update's van 't nieuws van GTA IV!
Rensch Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 gta 4 is geen exacte kopie van new york. Dus als er in new york wel ferries varen, hoeft dat helemaal niet in gta 4 te zijn. Gta is een alternatieve wereld, een andere versie van new york. Zo hebben de aanslagen van 11 september ook nooit plaats gevonden in gta 4. Klopt, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag Maar waarom issie gesloten dan?? Want in GTA III bestond hij ook niet meer en in GTA IV bestaat hij ineens weer wel maar daar issie gesloten (Ik snap de verhaallijn niet helemaal meer )
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Zo eens rushend dit topic door te lezen, merk ik al snel dat veel mensen het hier niet zo heel geweldig vinden dat je in GTA IV een taxi kunt nemen, maar dit lijkt mij dan weer wel super. Zie hieronder de punten waarom ik het wel een leuk idee vind van Rockstar.- Realistisch - Handig Ik heb ook nog wat grotere punten. Zoals al werdt gemeld, schijnt Liberty City deze keer groot te lijken. Zoals in de PowerUnlimited werdt gemeld als mening van een iemand van de redactie, ben je een 'kleine vis in een gigantische vijver'. Dat beloofd veel goeds. Ook werdt gemeld dat de camera vaak tijdens 't rijden laag onder de bolide werdt gedraait. Zo kun je dus om je heen kijken tijdens je trip in de taxi en kun je zeker niet verdwalen. Bovendien hoef je zo slechts een taxi te nemen die je naar je huis (safe-house) brengt als je bijvoorbeeld bent gearresteerd of misschien in het ziekenhuis bent geweest. Zoiets is toch best handig! Hoef je zelf dat lange eind vaak niet meer te rijden. Ik zal dit aanpassen als er eventuele fouten in zitten, wat betreft update's van 't nieuws van GTA IV! dat kleine vis in een gigantische vijver is geen mening van de pu misschien deden ze net alsof, maar rockstar heeft de 2e demo die ze aan journalisten hebben laten zien 'A small fish in a big pond" genoemd , dus vandaar. En als je met een taxi gaat hoef je niet te verdwalen nee, want je geeft van te voren het adres aan waar je heen wilt worden gereden Oh en gta 4's liberty city is inderdaad een heeel stuk groter dan die je in 3 zag. Liberty city is nu net zo groot als 3/4 van de map van san andreas..en dat is aardig groot voor 1 stad
IV trailer Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken. nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt sub/semi-alles weter IV trailer zegt kijk hier ligt de pont maar het lijkt me niet logisch dat zoiets groots als een pont vrij te besturen is. maar het is natuurlijk altijd mogenlijk.
Galiorix Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik denk dat het net zoiets als in GTA LCS word, waarbij je dus gewoon erop kan, maar niet kan bsturen. Openbaar Vervoer in GTA IV lijkt me wel leuk, als er ook zo'n tram als in III komt, die was wel handig om van punt a naar punt b te reizen zonder problemen Greetz
Richie01 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 ''...'' dat kleine vis in een gigantische vijver is geen mening van de pu misschien deden ze net alsof, maar rockstar heeft de 2e demo die ze aan journalisten hebben laten zien 'A small fish in a big pond" genoemd , dus vandaar. En als je met een taxi gaat hoef je niet te verdwalen nee, want je geeft van te voren het adres aan waar je heen wilt worden gereden Oh en gta 4's liberty city is inderdaad een heeel stuk groter dan die je in 3 zag. Liberty city is nu net zo groot als 3/4 van de map van san andreas..en dat is aardig groot voor 1 stad Oh, dat van ''a small fish in a big pond'', wist ik nog niet. Je hebt in ieder geval een hoop tijd als je rondkijkt, als je toevallig van de ene kant van Liberty City naar de andere kant moet. Ik geloof dat je er met de auto nog ongeveer een uur over doet? Of was dat te voet? Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om de stad eens vanuit een auto als passagier te bekijken. Lijkt me toch een mooi idee van realisme, nietwaar? B4rtsimps0n, bedankt voor de verbetering van mijn bericht.
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 ''...'' dat kleine vis in een gigantische vijver is geen mening van de pu misschien deden ze net alsof, maar rockstar heeft de 2e demo die ze aan journalisten hebben laten zien 'A small fish in a big pond" genoemd , dus vandaar. En als je met een taxi gaat hoef je niet te verdwalen nee, want je geeft van te voren het adres aan waar je heen wilt worden gereden Oh en gta 4's liberty city is inderdaad een heeel stuk groter dan die je in 3 zag. Liberty city is nu net zo groot als 3/4 van de map van san andreas..en dat is aardig groot voor 1 stad Oh, dat van ''a small fish in a big pond'', wist ik nog niet. Je hebt in ieder geval een hoop tijd als je rondkijkt, als je toevallig van de ene kant van Liberty City naar de andere kant moet. Ik geloof dat je er met de auto nog ongeveer een uur over doet? Of was dat te voet? Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om de stad eens vanuit een auto als passagier te bekijken. Lijkt me toch een mooi idee van realisme, nietwaar? B4rtsimps0n, bedankt voor de verbetering van mijn bericht. over dat van een uur klopt ook niet stond inderdaad wel in een blad, maar dat had het blad weer zelf (verschrikkelijk fout) geschat zie mn andere post over dit in het topic hieronder
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik vind het leuk als je maatschappijen erin hebben zoals bus/tram/trein/vlieg...
boas Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vond de metro van GTA III al te gek,als je dan ook nog met de bus,taxi en boot kon is het helemaal cool.
Sandermrpsv Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken. nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt sub/semi-alles weter IV trailer zegt kijk hier ligt de pont maar het lijkt me niet logisch dat zoiets groots als een pont vrij te besturen is. maar het is natuurlijk altijd mogenlijk. Waar is dat dan?? Van die foto??
AXIO Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken. nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt sub/semi-alles weter IV trailer zegt kijk hier ligt de pont maar het lijkt me niet logisch dat zoiets groots als een pont vrij te besturen is. maar het is natuurlijk altijd mogenlijk. Waar is dat dan?? Van die foto?? In AlderneyKlik
Sandermrpsv Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 hoe weet je nu al dat de ferry gesloten is? in liberty city stories op de psp kon je ook met een ferry, dus zal me niks verbazen als dat in GTA IV ook kan.Greetz, Black Force Dat is bevestigd geloof ik. Aangezien je in de trailer de portal zag van de Ferry en deze helemaal kapot en verlaten was .... dus vandaar (B4rt back me up ) oowh oke, dat is ook zo, het zou dus heel goed kunnen dat dit niet toegankelijk is, maar onze allesweter b4rt weet dat wel Greetz, Black Force Haha klopt ^^ dus we wachten ff op zijn antwoord ^^ haha ja de ferry is duidelijk buiten gebruik Maar dat houd niet in dat JIJ de ferry niet meer kan gebruiken. nee..als als de boot zelf er nog ligt dan zou het kunnen zijn dat je hem kan besturen..maar het lijkt me niet echt sub/semi-alles weter IV trailer zegt kijk hier ligt de pont maar het lijkt me niet logisch dat zoiets groots als een pont vrij te besturen is. maar het is natuurlijk altijd mogenlijk. Waar is dat dan?? Van die foto?? In AlderneyKlik tnx
Recommended Posts