joppie Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hey, Wie weet hoe lang die groene vlakken op je radar blijven? Totdat je alles verovert hebt? Heb namelijk al een tijd geleden veroverd maar staan er nog steeds. Alvast bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Heeeel lang tot je alle balls en (......) vagos hebt uitgeroeid. Maar krijg je de waarschuwing dat je gang in gevaar is en je doet er niks aan dan wordt je het geelgroen of groenpaars. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hey,Wie weet hoe lang die groene vlakken op je radar blijven? Totdat je alles verovert hebt? Heb namelijk al een tijd geleden veroverd maar staan er nog steeds. Alvast bedankt Hey! Die groene vlakken dat zijn jou gebieden, dus Grove Street gebieden. Als je bv een paars (Ballas) stuk veroverd, dan wordt dit groen, als je alles hebt veroverd, wat je bij je status kan zien, dan is natuurlijk alles groen, behalve als jou gebied wordt aangevallen, dit zie je dan in een schermpje, dan staat er iets van dat je gebied wordt overvallen, ga er dan zo vlug mogelijk naartoe om dat gebied te verdedigen, als je te laat bent, dan is het gebied van de aanvallende gang. Hier bestaat wel een trucje voor, namelijk dat je saved of een missie begint als ze je aan het aanvallen zijn, dan gaat dat weg! Als je de 100% wilt halen, dan moet je alle gebieden veroveren! GTA-Freak2 Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De gekleurde blijven voor altijd (mits je hem uitgespeeld hebt). De groene vlakken geven de Territory van Grove Street aan, jouw gang. Als een gebied knippert betekent dat dat het wordt aangevallen/ dat jij het aanvalt. Reageren
joppie Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hey, Wie weet hoe lang die groene vlakken op je radar blijven? Totdat je alles verovert hebt? Heb namelijk al een tijd geleden veroverd maar staan er nog steeds. Alvast bedankt Hey! Die groene vlakken dat zijn jou gebieden, dus Grove Street gebieden. Als je bv een paars (Ballas) stuk veroverd, dan wordt dit groen, als je alles hebt veroverd, wat je bij je status kan zien, dan is natuurlijk alles groen, behalve als jou gebied wordt aangevallen, dit zie je dan in een schermpje, dan staat er iets van dat je gebied wordt overvallen, ga er dan zo vlug mogelijk naartoe om dat gebied te verdedigen, als je te laat bent, dan is het gebied van de aanvallende gang. Hier bestaat wel een trucje voor, namelijk dat je saved of een missie begint als ze je aan het aanvallen zijn, dan gaat dat weg! Als je de 100% wilt halen, dan moet je alle gebieden veroveren! GTA-Freak2 ja ok maar ik word al lang niet mir aan gevallen en heb volgens mij alles al veroverd want er word ook niets terug verovert Reageren
ChzN. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb wel eens gehoord dat er een heel klein stukje stoep/trap bij die gele ventjuhs is die niet op de radar staat is, het kan zijn dat je die dan ook nog moet... veder heb ik er geen verstand van Groetjes ChzN. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 je kunt dat toch gewoon onder "map" in het pauzemenu aan en uit zetten of je dat ziet ja of nee? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Als je echt alle gebieden wilt veroveren, gebruik dan een crazy trainer en de noreload cheat en de bazooka en schiet dan zoveel snel en veel mogelijk op alle ballas en vagos. Tot ze uitgeroeid zijn. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) je kunt dat toch gewoon onder "map" in het pauzemenu aan en uit zetten of je dat ziet ja of nee?Hij heeft gelijk. Je moet op een knop drukken (Spatiebalk op de PC en (ik denk)op de PS2) en dan zet je 'Gang Territory' op 'Off' Bewerkt: 22 februari 2007 door Big Boss Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Heh?Ho ho eens even. Kan ik de Gang Terority aan of uit zetten op de pc? Ik wist dat niet! Reageren
joppie Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Heh?Ho ho eens even.Kan ik de Gang Terority aan of uit zetten op de pc? Ik wist dat niet! Dat kan idd ik heb het namelijk gevonden. Je moet dan naar map gaan, daar onderaan zie je een paar regeltjes, en i die regeltjes staat dan: spatie: blips menu San krijg je een klein menu, waarin je het kan veranderen met enter en de pijltjes. Latuurs Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Alles nog even voor de duidelijkheid: Je kan ze uitzetten maar je kan nog WEL aangevallen worden. Het uitzetten is simpel: Ga naar je pauzemenu, ga naar de map, druk op Spatie en je zit de dingen staan wat je kan uitzetten, ga naar het gewenste en zet het uit. Na de missie 'The Green Sabre' zal je al je gebieden sowieso al weer kwijtraken en na 'Grove 4 Life' kan je ze weer veroveren. VWO-er Bewerkt: 22 februari 2007 door VWO-er Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) als je wilt zien hoeveel procent je van het ganggebied hebt veroverd, ga dan bij naar stats bij het start menu, nu moet je naar onderen gaan en zoeken naar "territory under control" . daarondr staat hoeveel % je onder controle hebt. Je moet op een knop drukken (Spatiebalk op de PC en (ik denk) vierkantje op de PS2) en dan zet je 'Gang Territory' op 'Off' het is R1. Bewerkt: 23 februari 2007 door blokcement Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.