baszz Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Heeft iemand de Masa en Euro- auto`s wel es gehad? hoe zien ze eruit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kijk eens in de zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baszz Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kijk eens in de zoekfunctie Hoe doe je dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) euh.. klik op search... linksbovenin het scherm. EDIT:en om het zoeken wat makkelijker te maken.. de 'Masa' het Mesa, de 'Euro' heet Euro's Edit numero dos. de Euro's heet Euros... stupid ik. :rolleyes: Bewerkt: 23 november 2004 door Arr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baszz Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 euh.. klik op search... linksbovenin het scherm.EDIT:en om het zoeken wat makkelijker te maken.. de 'Masa' het Mesa, de 'Euro' heet Euro's die bedoelde ik kga het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Hier de kaart van alle voertuigen greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJINTHAHOUSE Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ja die map doet het niet....! Ik heb de Euros nog nodig!!!!! :huh: Plz react Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 hier heb je misschien wat aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJINTHAHOUSE Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Tnx! Ben erg blij! Alleen ik heb het gevoel dat ik daar al 234 ker ben geweest maar oke... Ik rij gewoon ff een paar keer langs... Vertel wel als ik m heb... Tnx!!! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) Kijk eens op *link aangepast* . daar staan alle plraatsen op waar de auto's zijn! altijd handig Bewerkt: 28 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJINTHAHOUSE Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb 'm hoor! bedankt he! Heb ze nu allemaal. Moet alleen nog die andere odjobs doen ben nu die chiliad challenge aan het doen... Is echt vet hoge snelheden! Ik heb trouwens de sa guide waarom kopen jullie die niet worden veel dingen opgelost... Alleen die euro's niet....lol :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.