Jump to content

naar de cinema

maikel jonson

Recommended Posts

wat zouden jukkie vinden als je in gta4 naar de bioscoop kan gaan

dat er voor 50 films keuze is en je popcorn schips cola de hele mikmaks kan eten tijdens de film

grtz maikel jonson

Bewerkt: door maikel jonson
Delen op andere websites

50 films :cab:

poeh zeker trailers :Y

50 films 200 GB ofzo !!

haha nee lijkt me wel erg maar jammer genoeg niet zoveel kan een ps 3 niet aan en veel pc's hebben niet eens zoveel geheugen

misschien zetten ze er een demo van GTA 2 in en GTA 1

dat zit ook in FIFA 2006 kan best wel

Bewerkt: door gunit-gangster
Delen op andere websites

Het zou opzich wel een leuk idee zijn. Maar dan met "filmpjes" van alle andere GTA's. :Y

Dat lijkt mij opzich een erg leuk idee. Waarschijnlijk zal er géén cinema in GTA IV komen. Omdat het iets is wat gewoon nog nooit met GTA heeft te maken gehad.

Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn moest er een cinema in komen.

Maar ik zou juist misschien een trailer van Grand Theft Auto in de cinema laten afspelen, meer niet.

Anders zou het te veel plaats in beslag nemen, en het zou ook geen spel meer zijn, maar een film!

Delen op andere websites

Het lijkt me niks, tenminste ik zie het nut er niet van in. Je gaat tijdens het spelen toch niet saai in een bioscoop zitten en daar wat films kijken (echte films duren wel 2 uren), dit duurt veel te lang en heeft eigenlijk ook niks met GTA te maken. Ik zou het er niet in willen. En Boris H. zegt het al, ze mogen er geen bestaande films in doen, en als ze dit wel willen zal dit heel erg duur worden. Rockstar mag misschien we zelf geproduceerde films zoals Sunday Driver er in doen, maar ik denk niet dat ze dit doen.

Het zou opzich wel een leuk idee zijn. Maar dan met "filmpjes" van alle andere GTA's. :Y

Dat is inderdaad wel leuk, gewoon filmpjes van Claude, Tommy, Victor etc, al denk ik niet dat ze het doen. GTA IV is ook een andere era, dus misschien zullen er niet eens verbanden komen tussen deze en de andere GTA's.

Ik denk dat een bioscoop veel te saai is, en ze het daarom ook niet doen.

Delen op andere websites

Neen :t

Dit is te gewoon . Een film gaan kijken in een spel waar je moet schieten en achtervolgen ..

Ga dan gewoon naar de Bioscoop of een filmpje huren.

Dit is te overdreven vind ik..

Cenzy

Behalve je ver schrikkelijke woordkeuze (neen) ben ik het helemaal met je eens, en daar boven op:

Het is niet logisch, het neemt ZOOOOOO veel ruimte in beslag. En als het gebeurt dan misschien wat oude GTA trailers.

Greetz, Dark_ Mike :bier:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...