Jump to content

Carl_Johnson2 VS Syfes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Keira Knightley

Soort design: Signature

Size design: 400 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM

Bewerkt: door RonaldVC

Ik wil wel ,het gaat effe duren tot als hij klaar is :)

Hier is hij :post-38663-1172134139.jpg

Bewerkt: door Syfes

Mooi!

Carl_Johnson2:

post-30794-1172136344.gif

Syfes:

post-38663-1172134139.jpg

>>> Door RonaldVC: @ Carl_Johnson2, gelieve voortaan je naam gewoon voluit te schrijven, dit om verwarringen m.b.t. de ranking en dergelijke te voorkomen.<<<

Okey :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:
Mooi!

Carl_Johnson2:

post-30794-1172136344.gif

Syfes:

post-38663-1172134139.jpg

>>> Door RonaldVC: @ Carl_Johnson2, gelieve voortaan je naam gewoon voluit te schrijven, dit om verwarringen m.b.t. de ranking en dergelijke te voorkomen.<<<

Okey :D

oke ga ik de eerste stem uitbrengen.

CJ2: mooie sig, de 2 renders erin vind ik ook mooi bedacht, met maar 1 zou het toch te rustig zijn.

de BG vind ik ook mooi :)

Syfes: ik vind de render iets te langwerpig, weet niet of het aan mij ligt maar zo lijkt het tenminste wel.

volgens mij heb je aan de BG niet zo veel gedaan en in de sig zelf zie ik ook niet echt effecten.. volgens mij wel een lighting effect mja

mijn stem gaat naar CJ 2

Geplaatst:

CJ2: Mooie renders, lettertype had wat beter gemogen. Maar de kleuren passen bij elkaar :D. Achtergrond mooi gebrushed. Het lijkt net of ze erop leunt :D. Ook een mooie border!

Syfes: Een slechte render heb je hiervoor uitgekozen, veel te iel en te smal. Je achtergrond is wat simpel, maar je naam staat wel goed. Misschien had je die naam van die vrouw er ook bij kunnen zetten, want ik weet niet wie ze is.

Mijn stem gaat naar: Carl_Johnson2

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...