Carl_Johnson2 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Keira Knightley Soort design: Signature Size design: 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Bewerkt: 22 februari 2007 door RonaldVC
.Syfes Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel ,het gaat effe duren tot als hij klaar is Hier is hij : Bewerkt: 22 februari 2007 door Syfes
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Mooi! Carl_Johnson2: Syfes: >>> Door RonaldVC: @ Carl_Johnson2, gelieve voortaan je naam gewoon voluit te schrijven, dit om verwarringen m.b.t. de ranking en dergelijke te voorkomen.<<< Okey Bewerkt: 22 februari 2007 door Carl_Johnson2
.Djanick Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Mooi!Carl_Johnson2: Syfes: >>> Door RonaldVC: @ Carl_Johnson2, gelieve voortaan je naam gewoon voluit te schrijven, dit om verwarringen m.b.t. de ranking en dergelijke te voorkomen.<<< Okey oke ga ik de eerste stem uitbrengen. CJ2: mooie sig, de 2 renders erin vind ik ook mooi bedacht, met maar 1 zou het toch te rustig zijn. de BG vind ik ook mooi Syfes: ik vind de render iets te langwerpig, weet niet of het aan mij ligt maar zo lijkt het tenminste wel. volgens mij heb je aan de BG niet zo veel gedaan en in de sig zelf zie ik ook niet echt effecten.. volgens mij wel een lighting effect mja mijn stem gaat naar CJ 2
White Gold Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 CJ2: Mooie renders, lettertype had wat beter gemogen. Maar de kleuren passen bij elkaar . Achtergrond mooi gebrushed. Het lijkt net of ze erop leunt . Ook een mooie border! Syfes: Een slechte render heb je hiervoor uitgekozen, veel te iel en te smal. Je achtergrond is wat simpel, maar je naam staat wel goed. Misschien had je die naam van die vrouw er ook bij kunnen zetten, want ik weet niet wie ze is. Mijn stem gaat naar: Carl_Johnson2
Carl_Johnson2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Kunnen er meer mensen stemmen?
.Levi. Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Winnaar Carl_Johnson2 +1 punt. Verliezer Syfes -1 punt. Closed en ranking updated.
Recommended Posts