kevin software Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 hallo, ik ben vanplan om gta sa om te bouwn. dus ik vraag wie wil mij helpen? stuur een pm als je mee wil doen zet dit in pm ik wil mee doen met gta sa om te bouwen. naam: wt kan ik goed: 9scripten modellen enz.) groetjes kevin
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Wat wil je dan allemaal ombouwen? Wees wat duidelijker. Oh ja ik kan: -Texturen -Mappen (dat is mijn sterke punt) -Beetje scripten (dingen als handling etc) Wat kan ik niet: -Modellen (heb er de programma's niet voor, en lijkt me ook helemaal niets) PS: Dacht dat jij weg ging? Bewerkt: 22 februari 2007 door $NeoSyp$
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat wil je dan allemaal ombouwen? Wees wat duidelijker.Oh ja ik kan: -Texturen -Mappen (dat is mijn sterke punt) -Beetje scripten (dingen als handling etc) Wat kan ik niet: -Modellen (heb er de programma's niet voor, en lijkt me ook helemaal niets) PS: Dacht dat jij weg ging? ik wil zoon beetje gta ombouwen
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat dan precies? Hele nieuwe gebieden, nieuwe voertuigen, nieuwe missies, nieuwe peds, nieuwe mogelijkheden... Er is veel te veranderen weet je
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat dan precies? Hele nieuwe gebieden, nieuwe voertuigen, nieuwe missies, nieuwe peds, nieuwe mogelijkheden...Er is veel te veranderen weet je verdant medows wil ik een nieuw tintje geven en nieuwe voertuigen meer mogelijk heden
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat dan precies? Hele nieuwe gebieden, nieuwe voertuigen, nieuwe missies, nieuwe peds, nieuwe mogelijkheden... Er is veel te veranderen weet je verdant medows wil ik een nieuw tintje geven en nieuwe voertuigen meer mogelijk heden Dus zo helemaal ombouwen is het dus niet... Maar ik wil je wel helpen met het mappen van Verdant Meadows
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat dan precies? Hele nieuwe gebieden, nieuwe voertuigen, nieuwe missies, nieuwe peds, nieuwe mogelijkheden... Er is veel te veranderen weet je verdant medows wil ik een nieuw tintje geven en nieuwe voertuigen meer mogelijk heden Dus zo helemaal ombouwen is het dus niet... Maar ik wil je wel helpen met het mappen van Verdant Meadows ne eniet helemaal omouwen
Jericho Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ben je dan ook van plan om nieuwe missies intevoegen ? Want ik kan wel goed missies schrijven, maar ze niet scripten.
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ben je dan ook van plan om nieuwe missies intevoegen ? Want ik kan wel goed missies schrijven, maar ze niet scripten. ja mini missie
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ben je dan ook van plan om nieuwe missies intevoegen ? Want ik kan wel goed missies schrijven, maar ze niet scripten. Misschien een 'Steal planes asset' of zoiets. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen heh jongens.
Jericho Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ben je dan ook van plan om nieuwe missies intevoegen ? Want ik kan wel goed missies schrijven, maar ze niet scripten. Misschien een 'Steal planes asset' of zoiets. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen heh jongens. Haha, ok. Spreek me maar aan als je me nodig hebt...
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik weet ook wel n paar leuke missies en ik heb ook nog wel wat andere ideetjes
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 alle ideetjes kan je naar me toe sturen in een pm
Recommended Posts