museeuw56 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb gta san andreas op de PS2 en heb een kaartje uit playstation codeboek om al de tags mooi achter elkaar te spuiten.Maar na mijn laatste tag merk ik dat ik 1 tag te weinig heb.Kan er mij iemand helpen,is er iets in het spel waar je aan kunt zien welke tags je nog mist? Dan k je Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Helaas is er op de PS2 geen mogelijkheid om te kijken welke je nog mist. Op de PC is dat wel mogelijk, maar daar heb je in dit geval dus niks aan. Je zult dus handmatig langs alle punten moeten gaan en dat gaat wat tijd kosten vrees ik, maar dan heb je ook wat. De wapens in het huis van je moeder zijn erg handig als het gaat om de gang wars. Ik weet niet of dat boek van jouw een kaart bevat waar ze te vinden zijn, maar anders kun je op 'WikiGTA'. Op 'deze' pagina kan je de Hidden Sprays vinden en als je op een bolletje klikt krijg je ook nog uitleg er bij waar je hem precies kunt vinden. Helaas wat extra zoekwerk, maar je komt er wel achter. Mocht er nog wat anders wezen dan hoor ik dat ook graag. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb gta san andreas op de PS2 en heb een kaartje uit playstation codeboek om al de tags mooi achter elkaar te spuiten.Maar na mijn laatste tag merk ik dat ik 1 tag te weinig heb.Kan er mij iemand helpen,is er iets in het spel waar je aan kunt zien welke tags je nog mist? Dank je Is dat toevallig het PlayStation CodeBoek Special, die tussen nummer 12 en 13 zit? Die heb ik ook. Maar ik denk toch dat je ze allemaal nog eens langs moet gaan, want ik vermoed dat je er ergens tussenin eén vergeten bent, je bent bijvoorbeeld van 57 naar 59 gesprongen of zo. Reageren
museeuw56 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb gta san andreas op de PS2 en heb een kaartje uit playstation codeboek om al de tags mooi achter elkaar te spuiten.Maar na mijn laatste tag merk ik dat ik 1 tag te weinig heb.Kan er mij iemand helpen,is er iets in het spel waar je aan kunt zien welke tags je nog mist? Dank je Is dat toevallig het PlayStation CodeBoek Special, die tussen nummer 12 en 13 zit? Die heb ik ook. Maar ik denk toch dat je ze allemaal nog eens langs moet gaan, want ik vermoed dat je er ergens tussenin eén vergeten bent, je bent bijvoorbeeld van 57 naar 59 gesprongen of zo. Ja dat is de san andreas special. Vanmorgen dacht ik dat ik het gevonden had:ik ging alle plaatsen af,volgens jullie site.Ik kwam bij tag 46,ik zag dat hij al gedaan was;doch ik richtte er nog eens op en er kwam zo'n een groen driehoekje op,ik dacht dat dit mijn 100ste was.Ik hoorde zo'n een klik,net als je de andere tags sprayt maar ik kreeg een wanted level en ik werd gearresteerd Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Maar heb je nu alle tags of niet? Het kan een bug zijn, een die ik ook heb gehad. Ik ging naar een tag die blijkbaar al was gesprayed en deed het nog eens, en toen kwam er Tag x of 100 Reageren
museeuw56 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Nee,bij mijn stats staat er nog altijd 99 of 100 Reageren
Arthis Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 wat summerbase in de 1e reactie zei over dat je dat wel kon kijken op de pc, waar zie je dat dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Door het programmaatje "SAMA". Ik heb hem even voor je geupload, en hij is hier te downloaden. Dit programmaatje geeft aan wat je allemaal nog moet doen, dus ook welke collectables . EDIT: verbeterd, bedankt Big Boss . Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Dutchy, je link loopt dood. Er staat dit bovenaan (en nog wat andere rommel over collecters account): Thank you for your upload. Remember that only those people are able to access your files knowing the exact link. Verbeterd! Bewerkt: 22 februari 2007 door Big Boss Reageren
museeuw56 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Jaja ik heb hem gevonden,een tag in Idlewood dank u wel hé mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.