Jump to content

Geen radio geluid


Mirrrr

Recommended Posts

Ik heb GTA III vandaag weer eens geinstalleerd en nu heb ik geen radio als ik in de auto zit. De rest van alle geluiden doen het wel gewoon goed.

Weet iemand wat het probleem is?

Ik heb de geluidsinstellingen allemaal goed staan.

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA III vandaag weer eens geinstalleerd en nu heb ik geen radio als ik in de auto zit. De rest van alle geluiden doen het wel gewoon goed.

Weet iemand wat het probleem is?

Ik heb de geluidsinstellingen allemaal goed staan.

Alvast bedankt :)

Alles erafdoen en gewoon terug opnieuw instaleren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het je de orginele versie van GTA: III, mocht je een gedownloade versie hebben, wil het wel eens voorkomen dat de radiostations niet mee gegaan zijn.. Maar daar mag hier niet over gesproken worden.. :sst:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Het je de orginele versie van GTA: Vice City, mocht je een gedownloade versie hebben, wil het wel eens voorkomen dat de radiostations niet mee gegaan zijn.. Maar daar mag hier niet over gesproken worden.. :sst:

;) Tis origineel. En de radio heeft het altijd gedaan. Alleen niet op deze pc :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de instalatie van GTA 3 krijg je een scherm en dan rechtsonder dat scherm kun je iets aanvinken, namelijk of je muziek wil in GTA 3. Als dat wel zo is moet je de 2e CD van GTA 3 op den duur plaatsen, want dat is de audio_Cd. Audio staat voor geluid. Ik geloof dat het zo een beetje zat, instaleer hem dus eens op nieuw en let op dat je ergens iets moet aanvinken. Als je dan nog geen geluid hoort, kan het geluid in de opties uit staan. Ga vanaf het hoofdmenu naar Options en dan naar Audio Setup. Je moet nu hier zijn:

Audio%20Setup%202.jpg

Op deze screen staat de Music volume niet aan. Als dit bij jouw ook zo is, moet je het hoger zetten. Heel veel succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de instalatie van GTA 3 krijg je een scherm en dan rechtsonder dat scherm kun je iets aanvinken, namelijk of je muziek wil in GTA 3. Als dat wel zo is moet je de 2e CD van GTA 3 op den duur plaatsen, want dat is de audio_Cd. Audio staat voor geluid. Ik geloof dat het zo een beetje zat, instaleer hem dus eens op nieuw en let op dat je ergens iets moet aanvinken. Als je dan nog geen geluid hoort, kan het geluid in de opties uit staan. Ga vanaf het hoofdmenu naar Options en dan naar Audio Setup. Je moet nu hier zijn:

Audio%20Setup%202.jpg

Op deze screen staat de Music volume niet aan. Als dit bij jouw ook zo is, moet je het hoger zetten. Heel veel succes ermee.

Ze zei dat al haar instellingen al goed stonden. Mischien ligt het gewoon aan de PC waar je op speelt.

Als je nog een andere PC hebt , probeer hem daar dan eens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me nog vaag herinneren dat op CD2 de audio bestanden van de radiozenders stonden. Volgens mij kon je bij de installatie een hokje aanvinken, als je die aanvinkte ging je er mee akkoord dat de radiostations werden geïnstalleerd. Volgens mij heb ik GTA3 wel eens geïnstalleerd met één CD. Ik zou dan wel willen weten of je die tweede installatie CD ook gebruikt hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...