BeeswaX Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 eerste wapen van de pack wordt de STI Eagle, met scope vervangt de deserteagle eerste plaatjes to do list; browning HP, colt45 vervanging Combat knife, voor het mes een nieuwe mp5 een mossberg 500a voor de chromegun de rest van de wapens worden requests die jullie mogen geven kies aub coole wapens en geen onzin wapens als ze allemaal klaar zijn zal ik ze releasen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Hier is je eerste requestje dan maar... een Thompson of MP-40, en als RPG, een Panzerfaust(zoals in Wolfenstein Enemy Territory, hoop niet dat je dat een onzinwapen vind, want ze bestonden wel in WO II), Misschien ook een FG-42 en een Sten, of een MG (Machine Gun, weet niet meer hoe hij in Wolfenstein ET heet, maar dat machine geweer van dat spel, die mobile MG, geloof mobile MG-42 of 47 ofzo) Misschien paar ideetjes Lijkt me een vet wapenpack. Dat wapen op het plaatje is mooi volgens mij. Ik ken niet alles uit je lijstje, maar klinkt allemaal goed Succes ermee! Greetz Mythbuster Bewerkt: 22 februari 2007 door Mythbuster Reageren
BeeswaX Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Een Wapen Per Persoon A.U.B. ik zal dan maar de tommygun doen want die vind ik wel cool De STI Eagle Is Ingame en ik moet zeggen dat ie er vet uitziet de axis is goed dus het ziet uit als of ie em gewoon normaal vasthoud en de browning hp is klaar om ingame gezet te worden en als RPG, een Panzerfaust(zoals in Wolfenstein Enemy Territory, hoop niet dat je dat een onzinwapen vind, want ze bestonden wel in WO II), dat hoef je me niet te vertellen ik ben een wapen fanaat Reageren
bramboy Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 in dit topic kan ik niet egt goed op maken waar voor hij is. kan iemand dat plaatsen?? dat is wel handig[/font] Reageren
robert2411 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 mag ik weten hoe je dat zo maakt want het is echt heel mooi en gedetailleerd en nog een rekwest ppsh Reageren
Nickonly Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) eerste wapen van de pack wordt de STI Eagle, met scopevervangt de deserteagle eerste plaatjes [plaatjes] to do list; browning HP, colt45 vervanging Combat knife, voor het mes een nieuwe mp5 een mossberg 500a voor de chromegun de rest van de wapens worden requests die jullie mogen geven kies aub coole wapens en geen onzin wapens als ze allemaal klaar zijn zal ik ze releasen Ik wil die Mossberg500 wel eens zien, want ik heb precies die een tijdje terug ook zelf gemaakt (en staat al ingame). Kunnen we zien welke mooier is. Die 2 die je totnutoe hebt laten zien zien er al erg goed uit! Dus ik weet al een beetje wat ik moet verwachten... En btw, Chek je pb-box. Bewerkt: 5 maart 2007 door Nickonly Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Woooooow..... Die zien er echt erg mooi uit zeg! Ik zelf heb helaas geen idee voor een nieuw wapen, mocht ik wat verzinnen dan post ik het wel. M.V.G, -Virus. Reageren
k0ster Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 heyy beeswax kyk ik is een keer op een nederlands forum zou ik jou ook hier Maar uhm mooie wapens hoor k wist niet dat jy ook wapens maakte ik dacht aleen character skining and rigging Maarja ze zien er goed uit en k hoop dat je ze afmaakt Reageren
tER Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik vind d STI Eagle geweldig (please release m ik w8 er al 1 tijd op), en zou nog gweldiger zijn met silencer (gwoon tip). Ik wil m ook wel maken maar ik kan voor geen meter texturen, alleen modellen met sketchup lukt wel aardig. Maar Gweldig wapen. Reageren
-eend- Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Ziet er mooi uit Misschien kan je er nog een; MP-40 , MP-18 , Type-99 , Walter ofzo in het wapen-pack doen? Bewerkt: 20 oktober 2007 door -eend- Reageren
tER Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Wil j m alsjblieft releasen, ik w8 al zoow lang TIP: Misschien een hk (M)g36 (inclusief dubbel scope zoals hij origineel was gereleased) want er zijn nog geen degelijke modellen en textures online. MG36 zou t lijpst zijn. Bewerkt: 6 november 2007 door tER Reageren
Siriouz Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik wil graag een Walther PPK met demper zien. Reageren
-Daan- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 eerste wapen van de pack wordt de STI Eagle, met scopevervangt de deserteagle eerste plaatjes to do list; browning HP, colt45 vervanging Combat knife, voor het mes een nieuwe mp5 een mossberg 500a voor de chromegun de rest van de wapens worden requests die jullie mogen geven kies aub coole wapens en geen onzin wapens als ze allemaal klaar zijn zal ik ze releasen Ziet er mooi uit! vooral de scope Groetjes -Daan- Reageren
tER Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 PLEASE upload de wapens 1s. W8 Al zoow lang. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Het heeft bijna geen nut om hier te posten, bp'en lijkt mij handiger . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.