Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

srry ik weet niet of ik dit nog af maak, ik ben namelijk bezig met een mod based on resident evil

en ben meer actief op gtaforums.com

maar als je de resident evil mod wil zien check hier

R.E.OUTBREAKFILE3

Bewerkt: door BeeswaX
Geplaatst:
srry ik weet niet of ik dit nog af maak, ik ben namelijk bezig met een mod based on resident evil

R.E.OUTBREAKFILE3

= het niet mogelijk de huidige wapens te releasen. Wil niet irritant zijn hoor.... :D

Geplaatst:

R.E.OUTBREAKFILE3

Er is allang iemand bezig aan een Resedent Evil mod voor GTA SA. Het heet de Biohazzard Alert mod. Er is zelfs al een beta versie van uit. Het is mij alleen nog niet gelukt om hem te downloaden. De zip is iedere keer kapot. De mod download je trouwens hier.

En ik heb nog een idee voor je wapen mod. Je kan de silenced pistol nog vervangen door een HK Socom.

HK_SOCOM.jpg

Geplaatst:

R.E.OUTBREAKFILE3

Er is allang iemand bezig aan een Resedent Evil mod voor GTA SA. Het heet de Biohazzard Alert mod. Er is zelfs al een beta versie van uit. Het is mij alleen nog niet gelukt om hem te downloaden. De zip is iedere keer kapot. De mod download je trouwens hier.

En ik heb nog een idee voor je wapen mod. Je kan de silenced pistol nog vervangen door een HK Socom.

HK_SOCOM.jpg

mijn mod bestaat 3 maanden langer dan biohazard alert, en biohazard alert is maar een groot rommeltje, 80% is gestolen

en mijn mod heeft ook een beta released op de website

@ter

misschien release ik ze wel als ik nog wete waar ik ze heb staan XD

Geplaatst:

R.E.OUTBREAKFILE3

HK_SOCOM.jpg

mijn mod bestaat 3 maanden langer dan biohazard alert, en biohazard alert is maar een groot rommeltje, 80% is gestolen

en mijn mod heeft ook een beta released op de website

@ter

misschien release ik ze wel als ik nog wete waar ik ze heb staan XD

Tnx _O_

• 1 maand later...
Geplaatst:
eerste wapen van de pack wordt de STI Eagle, met scope

vervangt de deserteagle

eerste plaatjes

st12bj2.png

sti1ai1.png

to do list;

browning HP, colt45 vervanging

Combat knife, voor het mes

een nieuwe mp5

een mossberg 500a voor de chromegun

de rest van de wapens worden requests die jullie mogen geven

kies aub coole wapens en geen onzin wapens

als ze allemaal klaar zijn zal ik ze releasen

:$ waar download je die wapens :$ (geen verstand.. ben pas net geregistreerd.. snap er nog geen snars van.. njaa)

Geplaatst:

And he's the one who likes all our pretty songs / and he likes to sing a long / and he likes to shoot his gun/ but he don't know what it means / he don't know what it means when i say

haha nee nice job. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...