kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) ik was gister aan het texturen toen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Bewerkt: 22 februari 2007 door kevin software Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik was gister aan het texturentoen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Dan heb je iets verkeerd gedaan in het aanpassen. Heeft de txture nog hetzelfde formaat? Ands crasht hij namelijk. Reageren
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik was gister aan het texturen toen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Dan heb je iets verkeerd gedaan in het aanpassen. Heeft de txture nog hetzelfde formaat? Ands crasht hij namelijk. ok het moet hetzelfde formaat hebben als wat het orgineel is jammer ik kan dus ook niet aanpassen dat he te anders moet Reageren
SWYV Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 het moet niet zelfde formaat zijn als de originiele hoor heb jij de bmp gegexporteerd uit de photoshop? daar kan het aan liggen jij moet het heropslaan in de paint dan heb jij groter kans dat het goed gaat Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Heb je wel Versie 1? Want in Versie 2 kan je namelijk niet modden. Hier is de patch die je San Andreas weer Versie 1 maakt. Als je zeker weet dat je Versie 1 hebt, kan het zijn dat je vergeten bent de afbeeldingen te compresseren. Of je hebt een verkeerd formaat gebruikt, alle afbeeldingen moeten in Bitmap (BMP) zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.