Jump to content

Gangwars in GTA: IV

Gangwars in GTA: IV  

208 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten ze terugkomen?

• Jaa!
      114
    • Nee!
      47
    • Maakt me niet uit.
      36
  2. 2. Hoe graag wil je in procenten dat ze terugkomen?

• 0-10%
      42
    • 11-20%
      10
    • 21-30%
      16
    • 31-40%
      11
    • 41-50%
      7
    • 51-60%
      16
    • 61-70%
      17
    • 71-80%
      21
    • 81-90%
      7
    • 91-100%
      50
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Moeten Gangwars terugkomen? Dit betekent dus niet gelijk dat je ook weer dat 'ghetto' gedoe krijgt, het kan netzogoed met Mafia zijn.

Mij lijkt het echt vet. Maar dan moeten ze er óók een Minigun in stoppen!

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jow Tommy Verceti

4

• mad_ce

3

• IV trailer

3

• FireFighter

3

Geplaatst:

Jaa zou wel leuk zijn .. maar ik zou het leuker vinden als je zelf met je gang dat kunt gaan doen .. want in San Andreas doen je homies niet egt veel :puh:

Geplaatst:

Wel gangwars en territory maar het hoeft niet precies hetzelfde systeem te zijn. Men zou de Empire Building feature en gangwars kunnen combineren.

Geplaatst:

Het hoeft niet perse. Ik vind het maar een beetje blond mannetjes afknallen. Als ze het doen is het natuurlijk niet erg maar wat mij betreft maakt het niks uit.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

De gangwars komen denk ik wel terug in GTAIV :Y Ik heb gekozen voor Jaa! en 80-91% ;)

P.S. Dat procenten-gedoe is niet handig, antwoorden in een zin waren handiger geweest ;)

Geplaatst:

Neen !

Ze moeten niet terugkomen hoor. Ik haat het! Stel dat je nu gewoon rustig met je auto eens wilt rondrijden door de Stad , maar ze schieten je overhoop.. Dat is dus helemaal niet prettig.

In GTAIII is dit zo en dan na de Storyline is het spel eigenlijk niet meer fijn om te spelen.

Aléz , na de storyline , na de missie " Farewell , Chunky Lee Chong " , want dan beginnen de Triads tegen de Maffia te vechten en dat is niet fijn.

In Vice City is dit verbeterd. Er waren niet grote Gangwars. Mischien tussen de Cubans en de Haitians , maar ik weet niet of die na de storyline nog steeds bezig zijn , want het is te lang geleden dat ik Vice City nog eens gespeed heb.

Dus Neen! Gangwars moeten voor mij niet terugkomen.

En over dat Percenten heb ik niet op gestemt , dat vond ik maar dom.

Oftewel wil je dat ze terugkomen = 100% of te wel niet = 0%

Cenzy

Geplaatst:

Ik vind wel dat ze terug moeten komen maar niet dat je om de 5 min. wordt aangevallen. Dus ik schat zo'n 60%.

Geplaatst:

Ja ik wil wel dat de ganwars terugkomen. Maar, nu moeten ze het ook wat realistischer maken. Daar bedoel ik mee dat in het San Andreas geval ook de Ballas en Vagos vechten. Dat miste ik in GTA IV. En ik stemde voor 11 tot 20%. Dat vind ik wel redelijk, want de gebieden worden denk ik ook veel groter :D.

Geplaatst:

ik heb ja gestemt waarom het is vet en vet gaaf rij je met de auto ineens in een vuurgevecht :bier:

het veroveren van land is ook wel mooi van mij maga het blijven als het kon veroverde ik heel sanandreas maarja het is maar een stukje los santos dat verovert kan worden en afgelegen andere plekken :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...