Jump to content

Gangwars in GTA: IV

Gangwars in GTA: IV  

208 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten ze terugkomen?

• Jaa!
      114
    • Nee!
      47
    • Maakt me niet uit.
      36
  2. 2. Hoe graag wil je in procenten dat ze terugkomen?

• 0-10%
      42
    • 11-20%
      10
    • 21-30%
      16
    • 31-40%
      11
    • 41-50%
      7
    • 51-60%
      16
    • 61-70%
      17
    • 71-80%
      21
    • 81-90%
      7
    • 91-100%
      50
    • 0

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jow Tommy Verceti

4

• mad_ce

3

• IV trailer

3

• FireFighter

3

Geplaatst:

het lijkt me wel cool als het erin komt, maar dan moet er een betere AI zijn. In SA waren de vijanden vreselijk makkelijk te verslaan. ze moeten nu dan ook echt proberen je auto waar je achter verschuilt op te blazen, ze moeten dekking zoeken, ze moeten ook in steegjes kruipen, ze moeten moeilijker dood gaan....

Geplaatst:

Ze mogen mij wel wat weg hebben van San Andreas én van Vice City Stories.

Ik vind die gebouwen wel origineel en leuk.

Geplaatst:

Ik heb gestemd op Maakt me niet uit. Gangwars zijn wel cool, maar op de duur wordt het wel wat eentonig, altijd maar mannetjes afknallen. Maar de AI kan ook wel beter, in LCS in die missies waarbij je Forelli's enzo. moet afschieten is de AI echt zwak, ik hoop dat de gangmembers dan echt gaan schuilen enzo. bij GTA IV.

Geplaatst:

Jaa dit leukt me wel leuk. Want empire building en gangwar in SA vond ik erg leuk. Ik stem op 60-70 % Ik denk wel dat Rockstar weer zoiets in Gta 4 gaat doen :cya:.

Geplaatst:

Ik zou het best terug willen zien, maar dan dat het wat strategischer word. Dat je je ventjes op bepaalde plekken kunt stationeren, en ze een wapen uit je eigen arsenaal kan geven. (niet met alle kogels natuurlijk) Dat je bijvoorbeeld een van je ventjes met een sniper op een dak zet ofzo. En dat als een rivaliserende gang een gebied van jou probeert over te nemen, dat die dan ook op wat strategische punten zitten, en niet met een clubje tussen 2 auto's ie je met 1 handgranaat om zeep kunt helpen.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Die gangwars zijn juist heel vet :*D En als je het irritand vind om steeds uit je auto te worden getrokken moet je maar al de gang gebieden veroveren...

Geplaatst:

Proximitus heeft compleet gelijk dat het eindelijk is wat strategischer mag worden...

Ik zou zeggen dat je in je buurt aantal gangmembers kan verhogen en bv. nieuwe members kan recruiten...duurder naargelang beter wapen of sterkere kerels...Dat je je main safehouse een versterke burcht kan maken...Naarmate je een buurt beter versterkt of belangrijke gebouwen dat je een percentage krijgt 'kans op aanval' ofzo...dat je niet elke keer heel de map overmoet voor geklooi in een van je buurten...maar mag natuurlijk ook niet te makkelijk gaan

Met Orange Grove Family was het zo onrealistisch in het begin vlak voor je safehouse in je moeders huis stonden voor je huis allemaal ballaz...hoe onrealistisch...

Geplaatst:

Van mij mogen ze. Het gaat mij vooral om het verhaal en de stad zelf. Het is wel leuk. Maar het hoeft niet persee.

Geplaatst:

Ik zou het wel leuk vinden !

Alleen moeten je Gang members wel beter helpen !

:bier:

Geplaatst:

Er zijn maar een paar dingen die ik haat! En dat is gang-wars! Sorry! Haal die weg! Alsjeblieft!

Rivel

Geplaatst:

Ik heb op ja gestemd omdat het het spel alleen maar echter maakt

En ik heb op 71%-80% gekozen maar het moet niet zo zijn om de 2 minuten.

Eerst reed ik op het industriegebied in sa en toen kwam er een berichtje je gebied word veroverd en allemaal ballas en geen een grove street gastje dus ik moest alles alleen doen zelfs als een balles door grove street loopt doen ze niks

Greetz gekkieJ01

Geplaatst:

Gek, maarja, ik heb op Ja gestemd en dan 51 - 60%. Omdat het zoals bij VCS erg iritant was als je om de minuut werd aangevallen. :bonk: Wat GekkieJ01 dus al zei!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...