Jump to content

Gangwars in GTA: IV


Koen729

Gangwars in GTA: IV  

208 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze terugkomen?

    • Jaa!
      114
    • Nee!
      47
    • Maakt me niet uit.
      36
  2. 2. Hoe graag wil je in procenten dat ze terugkomen?

    • 0-10%
      42
    • 11-20%
      10
    • 21-30%
      16
    • 31-40%
      11
    • 41-50%
      7
    • 51-60%
      16
    • 61-70%
      17
    • 71-80%
      21
    • 81-90%
      7
    • 91-100%
      50
    • 0


Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • mad_ce

    3

  • IV trailer

    3

  • FireFighter

    3

Echt wel GangWars moeten echt wel terug komen :tu: zeker weten in GTA San Andreas was het ook een succes !

En deze keer mogen er wel veel meer alleen dan veel moeilijker want bij GTA San Andreas ging het eerlijk gezegt best makkelijk naar mijn mening maar in IV moet het echt hard zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gangwars moeten er gwoon in. Dan heb je nog wat te doen als je de 100% hebt gehaald. En je moet idd je mannen beter kunnen laten samenwerken en op tactische posities zetten enzo. En het zou beter zijn als de HELE map gang territory is. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Ik denk dat ik het teveel associeer met gangsta ghetto stuff dan met de maffia sfeer die er nu (denk ik) hangt.

Wellicht stoppen ze het er weer in en doen ze het op een manier die ik niet had verwacht maar toch.. nu denk ik zo.Dan misschien anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is vet, maar nu dat je alles kunt veroveren (en niet 12u moet vliegen voor je dat kan :puh:). 100% dus. Maar ik denbk niet dat het gaat gebeuren, New York klaagt nu al. Maar aangezien ze alleen de beroemde gebouwen hebben overgenomen en het dus eigenlijk niet helemaal New York is kan het gebeuren. Maar toch denk ik van niet. Maar ik wil het natuurlijk wel !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik wil wel dat de ganwars terugkomen. Maar, nu moeten ze het ook wat realistischer maken. Daar bedoel ik mee dat in het San Andreas geval ook de Ballas en Vagos vechten. Dat miste ik in GTA IV. En ik stemde voor 11 tot 20%. Dat vind ik wel redelijk, want de gebieden worden denk ik ook veel groter :D.

Hoe kun je dat nu missen in gat 4?? Het spel is nog eens niet uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze zeker terug komen voor 91-100%

Alleen was het wel iritant als je helemaal in de Badlands zit en dan opeens het bericht krijgt Your Hood Is Under Atack

maarja dat is in het echt ook zo wachten tot de leider weg is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...