Jump to content

Gangwars in GTA: IV

Gangwars in GTA: IV  

208 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten ze terugkomen?

• Jaa!
      114
    • Nee!
      47
    • Maakt me niet uit.
      36
  2. 2. Hoe graag wil je in procenten dat ze terugkomen?

• 0-10%
      42
    • 11-20%
      10
    • 21-30%
      16
    • 31-40%
      11
    • 41-50%
      7
    • 51-60%
      16
    • 61-70%
      17
    • 71-80%
      21
    • 81-90%
      7
    • 91-100%
      50
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hij komt naar Amerika voor ''The American Dream'' Hoe kunnen er dan in GODSNAAM GANGTROUBLES ONTSTAAN!

Of gaan we dezelfde kant op als in GTA III (Trouwens die gozer zat in het Columbian Cartel voor die bankroof samen met Catalina) In GTA wordt je door de Leones zelf op dat soort probs gezet :duh: Zo saai!!!

Ik had gewoon NEE en 0-10% Lekker weghouden. Ik ben dat OG LOC: ''I'm keen on the hygiene of a super technician baby! and i'm GANGSTA!'' OMG wie verzint die onzin!

Deze gangwar is echter wl leuk: Politie tegen de gangs!

Bewerkt: door Grove-Member
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jow Tommy Verceti

4

• mad_ce

3

• IV trailer

3

• FireFighter

3

Geplaatst:

Wat Grove Member hierboven zegt, Hij komt voor 'The American Dream'

En het spel word Mafia based. Dus hopelijk krijg je geen Maffia achter je aan ( Niet in missies dan )

Ik heb gestemd op 'Nee' en 21 - 30%

Geplaatst:

Ja zou ik wel heel erg leuk vinden maar dan moeten je mensen beter luisteren en dat je meer mensen kan gebruiken. :cya:

Geplaatst:

Nu heb ik een andre mening.Ik ben er nu wat minder zeker van.Het is NY. In NY zijn bijna alleen maar grote gebouwen enzo.En je bent rus.Met gangwars ben je meestal zo'n Niggah of Homie.En er zijn volgens mij niet zoveel achterbuurten in NY.Dus 30-40%

Geplaatst:

is niet echt mijn smaak van spelen dus heb nee gestemt

vind het soms ook irry als je ergens rustig loopt of rijd

dat ze op je beginnen teschieten

maar als R* zorgt dat als er op mij word geschoten door gangs

en als hun dan worden opgepakt vind ik het wel goed..

want alsje trug schiet nu ben je de pineut en de gangs niet lol

Geplaatst:

Nee! Ik vond het in SA al irritant:ben ik even lekker aan het scheuren komt er opeens zo'n gangwar :bonk:

Ik heb dus op Nee en 0-10% gestemt

Geplaatst:
Nu heb ik een andre mening.Ik ben er nu wat minder zeker van.Het is NY. In NY zijn bijna alleen maar grote gebouwen enzo.En je bent rus.Met gangwars ben je meestal zo'n Niggah of Homie.En er zijn volgens mij niet zoveel achterbuurten in NY.Dus 30-40%

In NY heb je best wel veel Achterbuurten/GHetto's

D-Block o.a.

Geplaatst: (bewerkt)

Gangwars zou wel leuk zijn maar als je dan in een rivalizerend gebied komt ben je wel de klos.

Je loopt dan over straat en ineens word er op je geschoten gezellig vind ik dat.

Dus niet echt iets voor mij. :duh:

Geef mij dan maar gewoon het stads leven :klap::*D

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Zou alleen leuk zijn in Harlem schat ik... Voor de rest zou het afbreuk doen aan de geloofwaardigheid vermoed ik...

Geplaatst:

lijkt me wel leuk het hoort eigenlijk wel een beetje in dit soort games maar je moet zelf ook een gang op kunnen richten dat is ook wel leuk maar ik vind dat de andere gangs wel moeten vechten met elkaar en dat de politie ook wat tegen anderen doet niet alleen mij

en als de politie tegen je aanrijdt dan krijg je een ster

• 1 maand later...
Geplaatst:

Tuurlijk gangwars. Het was toch al eerder bekend dat er rivaliserende gangs zouden komen.

vb: één die gebaseerd zou zijn op de echt MS-13

Geplaatst:
Gangwars zou wel leuk zijn maar als je dan in een rivalizerend gebied komt ben je wel de klos.

Je loopt dan over straat en ineens word er op je geschoten gezellig vind ik dat.

Dus niet echt iest voor mij. :duh:

Bij GTA III heb je geen gangwars maar je wordt wel door bijna iedere gang uit je auto getrokken in Vice City heb je ook zo'n probleem. Als je gangwars hebt zoals in San Andreas kan je gewoon alle gebieden veroveren zodat dat nergens meer gebeurt. Je kan dan ook gewoon veel schieten en je hebt meer gameplezier. :dans:

Geplaatst:

Dus niet echt iest voor mij. :duh:

Bij GTA III heb je geen gangwars maar je wordt wel door bijna iedere gang uit je auto getrokken in Vice City heb je ook zo'n probleem. Als je gangwars hebt zoals in San Andreas kan je gewoon alle gebieden veroveren zodat dat nergens meer gebeurt. Je kan dan ook gewoon veel schieten en je hebt meer gameplezier. :dans:

Viel in Vice City wel mee hoor, alleen door de Haitians.. Magoed ik hoop zelf niet dat er teveel in komt met van die Gansta gangs maar meer zoals de maffia, van die georganiseerde grote groepen met huurmoordenaars enzo en dat je bijvoorbeeld een keer in een missie zo'n maffiabaas moet omleggen tijdens een vergadering ergens in een hoog gebouw dus dat je voorzichtig moet zijn ofzo..

Verder vond ik het vet irritant dat alle gangs meteen zien wie er in het voertuig zit, ik bedoel, ze kwamen je al achterna als je in een tank zat waar niemand door naar binnen kon kijken. En bij gewone auto's zie je dat ook nooit zo snel.. Dus mag er van mij euglijk wel uit

Geplaatst:
Viel in Vice City wel mee hoor, alleen door de Haitians.. Magoed ik hoop zelf niet dat er teveel in komt met van die Gansta gangs maar meer zoals de maffia, van die georganiseerde grote groepen met huurmoordenaars enzo en dat je bijvoorbeeld een keer in een missie zo'n maffiabaas moet omleggen tijdens een vergadering ergens in een hoog gebouw dus dat je voorzichtig moet zijn ofzo..

Verder vond ik het vet irritant dat alle gangs meteen zien wie er in het voertuig zit, ik bedoel, ze kwamen je al achterna als je in een tank zat waar niemand door naar binnen kon kijken. En bij gewone auto's zie je dat ook nooit zo snel.. Dus mag er van mij euglijk wel uit

Ik geef je gelijk dat de gangs, ook de politie trouwens, je veel te snel herkennen en de politie weet altijd waar je bent. Ik hoop dat R* daar iets op vindt. Maar als dit wordt aangepast zijn gangwars vind ik juist een leuke verrijking van het spel :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...