Jump to content

Gangwars in GTA: IV


Koen729

Gangwars in GTA: IV  

208 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze terugkomen?

    • Jaa!
      114
    • Nee!
      47
    • Maakt me niet uit.
      36
  2. 2. Hoe graag wil je in procenten dat ze terugkomen?

    • 0-10%
      42
    • 11-20%
      10
    • 21-30%
      16
    • 31-40%
      11
    • 41-50%
      7
    • 51-60%
      16
    • 61-70%
      17
    • 71-80%
      21
    • 81-90%
      7
    • 91-100%
      50
    • 0


Recommended Posts

Nu heb ik een andre mening.Ik ben er nu wat minder zeker van.Het is NY. In NY zijn bijna alleen maar grote gebouwen enzo.En je bent rus.Met gangwars ben je meestal zo'n Niggah of Homie.En er zijn volgens mij niet zoveel achterbuurten in NY.Dus 30-40%

niet veel achterbuurten? :schater: bronx harlem etc. zijn dat dan hoogbegaafde villa wijken? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • mad_ce

    3

  • IV trailer

    3

  • FireFighter

    3

Vage poll. Waarom procenten en ja/nee?

Nou ik zou het leuk vinden als de gangwars terugkomen, maar dan wel met wat aanpassingen. Ten eerste waren er veel te veel gebieden in LS. Een aantal hiervan waren ook gewoon veel te klein. Het is leuker als er gewoon een stuk of 30 wat grotere gebieden zullen zijn. Ten tweede waren de wars veel te kort. Het was gewoon supersimpel, nadat je Vertical Bird had uitgehaald. Je haalde gewoon genoeg kogels voor je minigun en die drie golven waren echt heel snel dood. In GTA IV hoop ik dat de wars veel heftiger zullen zijn. Of op zijn minst met veel meer poppetjes, want in SA werd het gewoon heel saai om telkens 10 ballas neer te schieten en dan weer naar het volgende gebied te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen was het wel iritant als je helemaal in de Badlands zit en dan opeens het bericht krijgt Your Hood Is Under Atack

maarja dat is in het echt ook zo wachten tot de leider weg is

Ja inderdaad, je was nooit op je gemak, tenzij je rap wegvloog met de Hydra :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

gangwar is helemaal top alleen ik heb nooit zin om te gaan verdedigen. dat haat ik. maar ik wil wel dat ze weer terug komen maar dan op een andere manier ofzo. ik heb gestemd dacht ik gestemd op jaa maar eigenlijk maakt het me niks uit en dat proccenten gedoe is wel vaagjes om in te schatten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Voor mij mogen er wel "gangwars" zijn, maar dan alleen in Brooker of Dukes, daar waar het in New York echt gevaarlijk is. Dus niet tussen de wolkenkrabbers ^_^ .

En indien er gangwars zijn, dan wil ik ze beter uitgewerkt dan in GTA SA, met een veeeel betere AI van de gangleden, en dat ze niet steeds uit dezelfde hoeken komen.

gangwar0mt.gif

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...