markoes Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb even een vraagje over de gang oorloogen als je alle plekken veroverd hebt krijg je dan ook nog iets speciaals Groetjes, Markoes Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Als je alle gebieden hebt veroverd zal je nooit meer aangevallen worden. Ik weet niet zeker of je alle gebieden nodig hebt voor de 100%, maar ik dacht van wel. Edit: 500ste bericht in San Andreas General! Bewerkt: 22 februari 2007 door Big Boss Reageren
markoes Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Nee. Alleen als je alle gebieden hebt veroverd zal je nooit meer aangevallen worden. Ik weet niet zeker f je alle gebieden nodig hebt voor de 100%, maar ik dacht van wel. Oke bedankt Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Nee. Alleen als je alle gebieden hebt veroverd zal je nooit meer aangevallen worden. Ik weet niet zeker f je alle gebieden nodig hebt voor de 100%, maar ik dacht van wel. Dat is niet helemaal waar. Ik had op mijn vorige savegame alle gebieden veroverd en ik werd nog steeds aangevallen, een erg irritant bugje. Wat je krijgt als je alles verovert: -In iedere Hood homies -Geen Ballas en Vagos meer -Als je de bug die ik had niet hebt zal je nooit meer worden aangevallen. Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Als je alle gebieden hebt veroverd zal je nooit meer aangevallen worden. Ik weet niet zeker of je alle gebieden nodig hebt voor de 100%, maar ik dacht van wel.Edit: 500ste bericht in San Andreas General! Je kunt 100% halen zonder alle gebieden veroverd te hebben. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 het is alleen handiger je verdient trouwens wel goed geld met die gangwars. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.