peter-de-gekste Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) hallo mensen, ik weet niet wie van jullie dit programmaatje kent, maar ik gebruik het sinds ongeveer 10 min geleden=P. ik zit emt een probleem, ik ben namelij op de site www.videopimp.org geweest..en dan staat daar dat je via mIRC videos kan downloade..ik weet alleen egt niet hoe het werkt..want ik heb de tutorial gelezen..ik ben gekomen tot het stuk dat je bij server #videopimp moet invoere en daar in gaan..maar dan gebeurt er verder niets=S..wie ken me helpe? Bewerkt: 22 februari 2007 door peter-de-gekste
T@rget Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 hallo mensen,ik weet niet wie van jullie dit programmaatje kent, maar ik gebruik het sinds ongeveer 10 min geleden=P. ik zit emt een probleem, ik ben namelij op de site www.videopimp.org geweest..en dan staat daar dat je via mIRC videos kan downloade..ik weet alleen egt niet hoe het werkt..want ik heb de tutorial gelezen..ik ben gekomen tot het stuk dat je bij server #videopimp moet invoere en daar in gaan..maar dan gebeurt er verder niets=S..wie ken me helpe? Dat soort dingen downloaden is illigaal (Boeit mij niet, maar is niet toegestaan op het forum) Ik mag je er dus ook niet mee helpen, vraag in die chat daar of iemand je wilt helpen >>> Door Preddy: Je hebt helemaal gelijk, hier gaat een mooi slotje op<<<
Recommended Posts