Jump to content

Feyenoord design

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn eerste echte "grote" design (daarmee bedoel ik groter dan een signature). Gewoon om Feyenoord een beetje te steunen in de Eredivisie en na het Uefa gebeuren.

Versie I

post-47895-1172144811.png

Versie II

post-47895-1172147567.png

Hier is het dak van het stadion wat overvloeiender gedaan (tip van GTA-Sheep).

Mensen die Feyenoord haten of er niet voor zijn, daarom niet m'n cijfer omlaaghalen svp, want het gaat uiteindelijk om het design.

Rates & Tips? :engel:

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Ik kom uit het 020-dorp en ben dus niet voor deze club, maar ik moet heel eerlijk zeggen: :klap:

Qua moeilijkheidgraad en Photoshoptrucs weet ik te weinig van e.e.a. af, maar de kleuren (wit, rood, groen) vind ik mooi bij elkaar passen, zeker de onderkant van de signature (vanaf de tribune naar beneden) vind ik mooi. Het bovenste logo "stopt" iets te abrupt in het dak van de tribune en dat zou iets vloeiender mogen. Ik geef het ontwerp een dikke 9. Over de resultaten van de club zeggen we niets :engel:

Geplaatst:
Ik kom uit het 020-dorp en ben dus niet voor deze club, maar ik moet heel eerlijk zeggen: :klap:

Qua moeilijkheidgraad en Photoshoptrucs weet ik te weinig van e.e.a. af, maar de kleuren (wit, rood, groen) vind ik mooi bij elkaar passen, zeker de onderkant van de signature (vanaf de tribune naar beneden) vind ik mooi. Het bovenste logo "stopt" iets te abrupt in het dak van de tribune en dat zou iets vloeiender mogen. Ik geef het ontwerp een dikke 9. Over de resultaten van de club zeggen we niets :engel:

Hartelijk dank voor je rate :). Over de resultaten van de club kan ik wel wat zeggen: Ze staan 5e met 15 punten achterstand op de koploper (PSV :duh:).

Ik zal aan het overvloeien in het dak wat doen.

Geplaatst:

Ik ben ook voor Ajax, maar ik ga daar niet om express de cijfer omlaag houden, dat vind ik wel het stomste wat je kan doen. Het Feyenoord logo spat eraf. Gelukkig heb je hem nog wit gehouden, ze willen de F goud weer maken. Je hebt het mooi gemaakt, wat jammer dat er daar onderin irritant tekst staat. Je hebt het goed in elkaar gezet. Dit is een mooi stuk van je! Je krijgt van mij een 9.6.

Ik ben ook voor Ajax, maar ik ga daar niet om express de cijfer omlaag houden, dat vind ik wel het stomste wat je kan doen. Het Feyenoord logo spat eraf. Gelukkig heb je hem nog wit gehouden, ze willen de F goud weer maken. Je hebt het mooi gemaakt, wat jammer dat er daar onderin irritant tekst staat. Je hebt het goed in elkaar gezet. Dit is een mooi stuk van je! Je krijgt van mij een 9.6.

Dankje :). Ja ze willen het logo goud maken vanwege het 100-jarige jubileum, maar het jubileum is pas in 2008. Ik overwoog nog om het ook goud te maken, maar ik vond 2008 nog een béétje te ver weg :bonk:.

Dankje voor je rate.

EDIT: @GTA-Sheep: Is versie II beter?

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

:) Ik heb er niet zoveel verstand van, dat zeg ik eerlijk. Maar ik vind het heel mooi gedaan. Mooie kleuren. Logo past goed in het plaatje,

Ik geef je ook een 9

Geplaatst:

Ik kom niet uit nederland en ik ben ook niet voor Feyenoord , maar ook niet voor PSV en Ajax

Maar ik vind je ' Design ' wel mooi. Ik geef hem een 8,5 op 10 :Y

Cenzy

Geplaatst:

Bedankt voor jullie rates. Weinig Feyenoord-fans hier :t.

@Mirrrr: Heb je niet zoveel verstand van Photoshop, van voetbal of allebei :puh:.

Geplaatst:

Mijn edit viel nogal weg in de posts, dus dan maar even hier:

Ja, versie II is mooier.....het rood en wit vloeit mooier over in het dak en de rechterpoot van die griffioen leeuw zit nu boven het dak (wat ik persoonlijk fraaier vind). Erg mooi :Y

Overigens kun je op de site van Feyenoord zelfgemaakte spullen insturen --> hier. Misschien is ie wel mooi genoeg voor een officieel plekje daar...

Geplaatst:
Mijn edit viel nogal weg in de posts, dus dan maar even hier:

Ja, versie II is mooier.....het rood en wit vloeit mooier over in het dak en de rechterpoot van die griffioen leeuw zit nu boven het dak (wat ik persoonlijk fraaier vind). Erg mooi :Y

Overigens kun je op de site van Feyenoord zelfgemaakte spullen insturen --> hier. Misschien is ie wel mooi genoeg voor een officieel plekje daar...

Bedankt :). Volgens mij kan je op die site wallpapers insturen:

Kun je zelf mooie wallpapers maken, en wil je ze laten plaatsen op deze site neem dan contact op met de webmaster.

Mijn plaatje is te klein voor een wallpaper. Toch bedankt voor de info :Y.

Geplaatst:
Bedankt voor jullie rates. Weinig Feyenoord-fans hier :t .

@Mirrrr: Heb je niet zoveel verstand van Photoshop, van voetbal of allebei :puh: .

Ben voor Feyenoord dus of ik verstand van voetbal heb is te bezien :-(

Geplaatst:

Mensen die Feyenoord haten of er niet voor zijn, daarom niet m'n cijfer omlaaghalen svp, want het gaat uiteindelijk om het design.

gwn ff denken dat er ajax staat j0h :)

oke, ik beordel v2 want die vind ik het mooiste.

vind het dak mooier doorgaan in je pic dan bij v1 en dat viel me dan ook gelijk op. vind de kleuren bovenaan ook mooi en het is een groot plaatje dus moeilijker om er echt iets goeds mee te doen voor de eerste keer *vind ik* maar ik vind dat er iets moois is uitgekomen :)

7/10

Geplaatst:

gwn ff denken dat er ajax staat j0h :)

oke, ik beordel v2 want die vind ik het mooiste.

vind het dak mooier doorgaan in je pic dan bij v1 en dat viel me dan ook gelijk op. vind de kleuren bovenaan ook mooi en het is een groot plaatje dus moeilijker om er echt iets goeds mee te doen voor de eerste keer *vind ik* maar ik vind dat er iets moois is uitgekomen :)

7/10

Haha dat kan ook :). Bedankt voor je rate

@Mirrrr: Zo te zien heb je wel verstand van voetbal, je bent namelijk voor Feyenoord :clown:!

Nu ga ik mijn rate doen.

Beoordeling

Versie 1

Deze vind ik mooi gemaakt, die leeuwen met het schild zien er ook mooi uit, alleen zijn er 2 kleine minpuntjes. Als eerste is het logo wat plat (heel klein beetje) en als tweede vind ik dat dak niet goed overgaan met het wit, wat in versie 2 weer beter is. Verder heel mooi.

Versie 2

Hier kan ik eigenlijk niet veel meer op zeggen, maar wel dat het minpuntje van het dak weg is. Dit vind ik wat mooier.

Cijfers

Versie 1: Een mooie 9.

Versie 2: Iets mooier, een .

donaldratingrap3.png

PS: Ik ben ook voor Feyenoord.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Bedankt voor je rate. Over dat "platte" heb ik geen idee hoe ik dat kan verhelpen, ik ben nm. niet echte een Photoshop Pro :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...