Talietje Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat is de cheat voor in alle parken te kunnen spelen? En de cheat voor met alle mannetjes te kunnen spelen? Reageren
Jowx Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Wat is de cheat voor in alle parken te kunnen spelen? landeesland En de cheat voor met alle mannetjes te kunnen spelen? playersplaying Dat zijn de cheats die op InsideGamer staan, mochten die niet werken dan kan je altijd » hier « een kijkje nemen. Topic verplaatst naar het 'Sport & Fighting Games forum', skaten is ten slotte een sport. Reageren
Talietje Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 die cheats die je gaf werken niet Reageren
Jowx Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 die cheats die je gaf werken niet Die zijn ook ingevoerd door members van InsideGamer, dus dat kan wel eens voorkomen. Maar heb je op die andere link ook niks gevonden? Anders kan je » hier «, » hier « of » hier « eventjes kijken. Reageren
Talietje Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 maar ik vind die 2 cheats maar niet!!! Reageren
Jowx Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 maar ik vind die 2 cheats maar niet!!! Is het misschien mogelijk dat die cheats niet bestaan? Als ze op geen van alle sites staan lijkt het me sterk dat die cheat uberhaupt bestaat, dus ik vrees dat je het met die cheats moet doen of anders heel erg goed moet gaan zoeken. Reageren
grappig Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) het klinkt misschien dom maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2) Bewerkt: 16 oktober 2007 door Froodooo Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) het klinkt misschien dom maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2) je moet eerst 100 tokens hebben en dan kun je gewoon daar dingen kopen. Tricks of decks. Verdere helemaal niets Bewerkt: 15 oktober 2007 door GTAGijsso Reageren
grappig Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) het klinkt misschien dom maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2) je moet eerst 100 tokens hebben en dan kun je gewoon daar dingen kopen. Tricks of decks. Verdere helemaal niets Ik heb honderd tokens maar als ik dan naar skaters options ga dan staat er niet bij visite skateshop (wat zijn tricks en decks) Bewerkt: 15 oktober 2007 door grappig Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 het klinkt misschien dom maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2) je moet eerst 100 tokens hebben en dan kun je gewoon daar dingen kopen. Tricks of decks. Verdere helemaal niets Ik heb honderd tokens maar als ik dan naar skaters options ga dan staat er niet bij visite skateshop (wat zijn tricks en decks) Decks zijn de onderkant van je board en tricks zijn truckjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.