Jump to content

Tony hawk project 8

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is de cheat voor in alle parken te kunnen spelen?

En de cheat voor met alle mannetjes te kunnen spelen?

Geplaatst:
Wat is de cheat voor in alle parken te kunnen spelen?

landeesland

En de cheat voor met alle mannetjes te kunnen spelen?

playersplaying

Dat zijn de cheats die op InsideGamer staan, mochten die niet werken dan kan je altijd » hier « een kijkje nemen.

Topic verplaatst naar het 'Sport & Fighting Games forum', skaten is ten slotte een sport. :)

Geplaatst:
maar ik vind die 2 cheats maar niet!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::-(

Is het misschien mogelijk dat die cheats niet bestaan? Als ze op geen van alle sites staan lijkt het me sterk dat die cheat uberhaupt bestaat, dus ik vrees dat je het met die cheats moet doen of anders heel erg goed moet gaan zoeken. :puh:

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

het klinkt misschien dom :bonk: maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2)

Bewerkt: door Froodooo
het klinkt misschien dom :bonk: maar ik snap niet wat je moet doen voor die skateshop (op de ps2)

je moet eerst 100 tokens hebben en dan kun je gewoon daar dingen kopen. Tricks of decks. Verdere helemaal niets

Bewerkt: door GTAGijsso

je moet eerst 100 tokens hebben en dan kun je gewoon daar dingen kopen. Tricks of decks. Verdere helemaal niets

Ik heb honderd tokens maar als ik dan naar skaters options ga dan staat er niet bij visite skateshop

(wat zijn tricks en decks)

Bewerkt: door grappig
Geplaatst:

Ik heb honderd tokens maar als ik dan naar skaters options ga dan staat er niet bij visite skateshop

(wat zijn tricks en decks)

Decks zijn de onderkant van je board en tricks zijn truckjes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...