MostWantedKid Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ik vind die van Heineken en Grolsch altijd wel mooi. Maar die ik echt haat zijn die van Zalando, die komen gewoon om de seconde voorbij en komen je neus uit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ik vind deze ook wel grappig: Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Ik ken niet zoveel reclames. Als ik tv kijk en er komen weer reclames dan ga ik iets anders doen tot m'n programma of film weer begint. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 De diverse biermerken hebben altijd wel leuke reclames, maar deze van Heineken geeft ook nog eens inspiratie. Eens kijken of ik zoiets ook in mijn huis kan inbouwen: Waar ik me een tijdje vreselijk aan heb geërgerd zijn die reclames van "Ruil goud/je mobieltje in voor geld!" en momenteel die van Zalando. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 De diverse biermerken hebben altijd wel leuke reclames, maar deze van Heineken geeft ook nog eens inspiratie. Eens kijken of ik zoiets ook in mijn huis kan inbouwen: Waar ik me een tijdje vreselijk aan heb geërgerd zijn die reclames van "Ruil goud/je mobieltje in voor geld!" en momenteel die van Zalando. Die reclames van Jamba etc, die waren pas irritant. Zeker omdat ze dan zo'n klote sample lieten horen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 kut reclame, maar die stem maakt 't goed. Reageren
commando Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 ja idd, wat een reclame... ook zo'n kut reclame: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Alle "even apeldoorn bellen" reclames! (jammer dat ze er niet meer zijn ) Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Die van C1000 zijn irritant, ze proberen leuk te doen maar ze zijn het niet. AH doet dat stukken beter. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Wie kent de reclame van loop-a-loops al? Dan valt er zo'n kind in de modder en dan zegt ie dat is zuur. Vond ik wel lol. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Tegenwoordig de Plus reclames. Krijg je opeens een nijlpaard op de TV met een kutstem. Doe dan maar gewoon een korte reclame met prijzen en dergelijke, nu krijg je eerst een half interview. Reageren
myron.b Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Ik vind die van Heineken leuk en die fail reclames. En welke ik irritant vind zijn die deo reclames. Vooral die van de meiden die duren zo lang. Verder die van de bouwmarkten van wat er in de aanbieding is. En ze doen ook elke keer in de pauzes de zelfde reclame. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 ik zag laatst toch 'n idiote reclame; 'je poetst je tanden toch niet zonder borstel? je huid ook niet!' Zie je een jongen met een borstel over z'n gezicht heen gaan Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 De ''Ka-ching'' reclame van de Albert Thein. Heel ergelijk die reclame. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 De ''Ka-ching'' reclame van de Albert Thein. Heel ergelijk die reclame. Ik vind hem anders geweldig, slaat helemaal nergens op en dat maakt hem zo leuk!!Zelf mogen ze van mij de reclames van Nederland Energie bannen, en de mensen die ze verzinnen mogen van mij ook een paar maanden in de Sahara gedumpt worden... :duh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.