Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb een vraag. Hoe krijg je de AT-400? Ik keek op WikiGTA, ik heb de plek opgezocht maar ik kwam niet in de loods (of wat dat ook is) waar hij staat. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het is de meest zuidelijke hangar van het Las Venturas Airport, het is de grootste in heel San Andreas, dus je kan niet missen. Ga gewoon voor de deur staan en dan gaat die open. Als hij er niet in staat, ga dan later nog eens terug. Maar wel LANGZAAM aankomen, dat werkt! Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Hij staat in een groot gebouw op Las Venturas Airport (LVA). Als je door de normale hoofdingang komt op LVA dan moet je naar links gaan. Helemaal tot het eind. In een hoek staat een groot gebouw(die loods). Ga voor die grote deur staan en hij zal omlaag zakken. Ga nu naar binnen en loop de trap op. Nu zal je richting de deur bij de cabine gaan. Klaar! Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Ik heb een vraag. Hoe krijg je de AT-400? Ik keek op WikiGTA, ik heb de plek opgezocht maar ik kwam niet in de loods (of wat dat ook is) waar hij staat. In SA:MP in de Mr. Green server is het mogelijk om parachute te springen, hiervoor ga je eerst in die 'loods'. Ik wist hier eerst ook niet vanaf, maar ga gewoon te voet recht voor de loods staan en de 'wand' schuift van boven naar beneden en dan kun je erdoor en dus in je AT 400 vliegen. Heel veel plezier ermee! Edit: Te laat... Bewerkt: 22 februari 2007 door Advancegta Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb ook een vraagje m.b.t. de AT-400. Als ik hem (achteruit) uit de loods rij, welke toets combinatie (pijltjes) moet ik dan doen om hem op de landingsbaan te krijgen? Pijltje omhoog en naar rechts? Reageren
ChzN. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 @ Koen - Gebruik de toetsen Q en E dan stuurt hij heel gemakkelijk op de grond. Moet je niet voor de AT400 100% van de vliegschool hebben voltooid? Gr. ChzN. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Nee, je moet wél de vliegschool hebben voltooid om op het vliegveld te komen . Maar hij zal er dus automatisch staan. Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Moet je niet voor de AT400 100% van de vliegschool hebben voltooid? Nee, de AT-400 staat er altijd al. Je hoeft niet speciaal iets te voltooien om hem te unlocken. Je zult natuurlijk wel de Flying School moeten voltooien, wil je toegang hebben tot het vliegveld. Maar de AT-400 zelf zul je daar dus altijd aantreffen. Reageren
ChzN. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ok..weet ik dat ook weer Majah ik spawn hem toch met de n00bmode Gr. ChzN. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 @ Koen - Gebruik de toetsen Q en E dan stuurt hij heel gemakkelijk op de grond.Moet je niet voor de AT400 100% van de vliegschool hebben voltooid? Gr. ChzN. Hij vroeg welke van Q en E. Je moet als het goed is de E gebruiken als je achteruit rijd Reageren
ChzN. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ok sorry dan, niet goed gelezen denk ik maar ik kan er niet uit opmaken dat hij Q of E bedoelt..mjah maakt ook niet uit.. Gr. ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.