Jump to content

gta3.img

kevin software

Recommended Posts

Geplaatst:
waar kan ik gta3.ig downloaden

Ik zou het wel voor je willen uploaden, maar helaas is het bestand gta3.IMG bijna 900 MB groot. Op Rapidshare kan je maar tot maximaal 100 MB uploaden en ook aan je bijlagen op dit Forum heb je niet voldoende. Waar je hem verder kan downloaden, ik heb even op google gekeken en ook daar heb ik geen gewenste resultaten kunnen vinden. Verder geef ik je weinig kans op een download te vinden van GTA3.IMG. Ik raadt je daarom aan om GTA San Andreas te herinstalleren en je probleem is verholpen. Veel succes ermee!

Geplaatst:

Nee helaas, Advancegta heeft gelijk vrees ik. Er zijn 2 bestanden van GTA SA die we niet kunnen leveren: gta.exe omdat dat niet is toegestaan en gta3.img omdat die veel en veel te groot is. Opnieuw installeren is echt de enige optie (en stoppen met modden zodat dat bestand niet meer beschadigd :D)

Geplaatst:

ik baal er wel heel erg van

dat het niet ka nik raak allle mods kwijt is er geen manier om mijn gta3.img te repareeren?

Geplaatst:

Nee, niet dat ik weet. Maar wat je zou kunnen proberen is om je oude GTA SA installatie even te laten staan zoals ie is. Installeer GTA SA helemaal overnieuw maar dan op een andere plek op je PC. Je hebt nu de oude (met beschadigd bestand) en een nieuwe (met goed bestand). Knip en plak vervolgens het juiste gta3.img bestand in de directory van de oude en overschijf zo de boel. En daarna gooi je de nieuw geinstalleerde SA-versie gewoon weg. Of je daarmee je mods houdt? Ik heb geen idee, maar proberen kan natuurlijk altijd :)

Geplaatst:

Dat gaat niet werken GTA-Sheep, want als je de DVD er in stopt, krijg je Play GTA: San Andreas in plaats van Install GTA: San Andreas.

Geplaatst:

Dat gaat wel werken hoor. Als de DVD is opgestart klik je gewoon rechtsboven op het kruisje. Dan ga je via Mijn Computer naar je DVD-drive toe, klikt hier met rechts op en kiest voor 'verkennen'. De inhoud opent zich en voila: daar staat de setup.exe. Maar dan doet zich het probleem voor dat het spel ziet dat GTA SA al een keer geinstalleerd is en of je de vorige installatie ongedaan wilt maken. En dat wilden we nu juist niet, dus het idee was leuk, maar het gaat niet werken vrees ik :-(

Geplaatst:

Ik heb een ideetje. Het is echter wel veel werk. Als je nou alle mods die wel werken eruit haalt (extract) en vervolgens je SA opnieuw installeert, kun je naderhand al ie mods er weer in stoppen :)

Geplaatst:

zoek uit naar de oorzaak, dus bij vb ene auto komen en bekijken of die geen problemen veroorzaakt,

- zo nee, dan is het niet aan die auto, dus volgende auto (of andere mod)

- zo ja, verwijder die auto mod en vervang die dan met de originiele bestand en bekijk opnieuw ingame, als het opgelost is dan weet jij meteen, die car mod is de oorzaak van de crash

dus net als spel: uitzoeken naar de oorzaak van de gecrashte GTA SA

Geplaatst:

hoe heb jij opgelost? (mss wel handiger voor andere mensen die ook willen weten om te oplossen)

of komt het door mijn uitleg hierboven?

Geplaatst:
hoe heb jij opgelost? (mss wel handiger voor andere mensen die ook willen weten om te oplossen)

of komt het door mijn uitleg hierboven?

ik heb van een vriend gta3.img over msn gekregen duurde wel lang hoor :')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...