joppie Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Hey, Ik had laatst in een ander topic onderwerp gelezen dat je als je al je gewone voertuigen e.d. wilt houden (oorspronkelijke bestanden) moet je de map GTA San Andreas kopieren en een andere naam geven zodat je deze bestanden altijd nog had. Dus ik heb dat gedaan (kopieren) andere mod erin gezet, maar toen veranderde die bij de gekopieerde map ook de bestanden voor de nieuwe auto. Hij werkt nog prima hoor, maar ik wil gewoon weten hoe ik het dan kan veranderen zodat aan die map niets meer veranderd word. Alvast bedankt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Dan denk ik dat je het bestand niet gekopieerd hebt maar min of meer een snelkoppeling hebt gemaakt. Dan heb je feitelijk hetzelfde bestand op 2 plekken staan en wijzigingen in de één worden doorgevoerd in de andere. Je moet echt met rechts op de gehele map klikken en dan kiezen voor "kopieren". Dan naar de plaats gaan waar je de map wil opslaan en met rechts ergens in het wit klikken. Kies vervolgens voor "plakken". Moet goed gaan dan. Je kunt ook de complete map inpakken met Winzip of Winrar en dat nieuwe bestand ergens opslaan. Dan wijzigt er helemaal niets meer aan. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.