Jump to content

loadscreen vraag


RSpeed

Recommended Posts

Als ik van de ene kan v/d stad naar de andere ga dan duurt het laden extreem lang(+-4min.) ik heb vice city zonder mods alleen een paar andere autos geinstalleerd:

Infernus ---Lamborghini Murcielago

Banshee ---Lamborghini Gallardo

Deluxo ---Aston Martin AMV8

Sabre Turbo--- Shelby GT500

Ik heb een redelijke pc maar daar kan het niet aan liggen want hij heeft het wel goed gedaan.

Is er iemand die raad weet met dit probleem of is er een mod om die "greetings from vice city" screens te verwijderen???

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zegt dat hij het altid goed heeft gedaan, ga ik ervan uit dat het aan de mods ligt die je geinstalleerd hebt. Probeer eens het volgende:

Vervang 1 van je mods weer voor de originele auto e nkijk of hij dan nog zo lang laadt. zo ja, installeer de zojuist verwijderde mod, en verwijder een andere. Kijk of het dna nog zo lang duurt

Dan kun je zien of het aan de mods ligt. Anders verwijder je ze allemaal, of je leert ermee leven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff gekeken en het blijkt niet aan mun mods te liggen maar aan mijn windows versie :bonk:

Ik heb windows vista en XP op een pc en op vista had ik dat probleem nu heb ik het hele zooitje naar xp gekopieerd en hij werkt nu gewoon zal wel aan direct x 10 liggen ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...