gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik heb in san andreas ontdekt dat er verrekijkers staan maar mijn vraag is nu of dat ik deze kan gebruiken en hoe ik het moet gebruiken groetjes gta-san-andreas-lover1000 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik heb in san andreas ontdekt dat er verrekijkers staan maar mijn vraag is nu of dat ik deze kan gebruiken en hoe ik het moet gebruikengroetjes gta-san-andreas-lover1000 Verrekijkers in San Andreas? Dan heb ik schijnbaar wat gemist de afgelopen tijd, want ik wist niet dat er een verrekijker in zit. Misschien verwar je 'de verrekijker' met de Thermal Goggles of de Nightvision. Deze zet op je door hem in je inventaris te selecteren, en vervolgens op de actieknop te drukken. De Thermal Goggles onderscheiden warmte van de rest, hier een voorbeeld: Met de Nightvision kun je in het donker kijken, hier ook een voorbeeld: Plaatjes komen van WikiGTA. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 nee nee hoor de verrekijker staat op een berg op verdant bluffs dicht bij verona beach Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Er staan wat van die verrekijkers bij bezienswaardigheden. Onder andere bij de Sterrewacht in LS en op Mount Chiliad op dat platform. Denk dat hij die bedoeld, maar volgens mij kan je daar helemaal niets mee.... Edit: inderdaad Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 nee nee hoor de verrekijker staat op een berg op verdant bluffs dicht bij verona beach Ja klopt, deze dingen zijn gewoon voor de toeristen, ze staan er gewoon om het aan te kleden en om het echt te lijken. Je kunt er zelf niet door kijken, en je kunt er verder ook niks mee. Er zit ook geen verrekijker als wapen in het spel, dus je hebt er niks aan. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) ow ok bedankt voor de hulp maar waar vindt je Thermal Goggles of de Nightvision eigenlijk Bewerkt: 22 februari 2007 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren
joppie Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ow ok bedankt voor de hulpmaar waar vindt je Thermal Goggles of de Nightvision eigenlijk Hier een kaartje: geel/beige= Thermal Goggles d.blauw= Nightvision Succes Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ... en daarom heeft men WikiGTA uitgevonden. Thermal Goggles Night Vision Goggles >>> Door Dutchy3010: Tussen het antwoord hierboven, waar de vragensteller al veel aan had, en dit antwoord, zit behoorlijk wat tijd. Graag in het vervolg dit soort reacties dus niet meer plaatsen... <<< Reageren
SWYV Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 wil jij echte goede verrekijker? gebruik de fototoestel want die kan zooo ver inzomen en uitzomen dus ... Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ow ok bedankt voor de hulp maar waar vindt je Thermal Goggles of de Nightvision eigenlijk Hier een kaartje: geel/beige= Thermal Goggles d.blauw= Nightvision Succes Je vergeet één huis, Madd Dogg's Mansion . P.S. Hier kan je pas na 'A Home in the Hills' in. Deze missie is trouwens pas als je weer in Los Santos komt. Dus niet bij de eerste missies! VWO-er Bewerkt: 23 februari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.