MxM Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Hey, Ik ben grote fan van de Taxi trilogie, dat zijn films die gaan over een taxi chauffeur in de franse stad Marseille. Hij rijdt in een gepimpte peugeot 406 Hier onder plaats ik links van de auto. Auto Zijkant Voorkant Spoiler Taxibord Wiel Bovenkant De auto is al is gemaakt in GTA maar dan voor VC en GTAIII. Ik zou hem graag in SA willen hebben het liefst met de details. Mocht iets niet duidelijk zijn op één van de fotos dan kan ik een nieuwe screens maken. Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hier zie je een peugeot 406 TAXI MET ZModeler files. Dus van ZModeler kun je het exporteren naar GTA SA .DFF. Ik kan niet modden, maar de auto die ik laat zien maakt het voor de modder wat makkelijker die dit wil doen. (http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=64) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.