Jump to content

Halo 3 Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze signature zal jullie wel bekend voorkomen, ik heb hem gebruikt in een battle tegen M4X. In ieder geval hou ik er niet zo van om van te voren of tijdens de battle mijn sig te showen, dus daarom doe ik dat nu. Ik heb ook gelijk wat puntjes verbeterd (vooral blending).

halo33zq4.jpg

Commentaar graag _O_

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst: (bewerkt)

Tis een prima signature, kweet ook niet wrm mensen niet raten of commentaar geven, ik denk omdat dit niet zo'n een bijzondere sig is want er is niet zoveel bijzonders aan, tis gewoon een sig. Maar hij is cker niet slecht dus geef ik het een:

rate: 8.5/10

Bewerkt: door Maxis
Geplaatst:

Mooie signature Wazuup. Als ik naar de sig kijk krijg ik het woord 'duidelijk' in mijn hoofd. Geen idee hoe het komt, maar ik vind hem duidelijk. :schater:

Hij ziet er goed verzorgt uit en ik vind de tekst heel erg mooi. De tekst hoort gewoon bij de signature, niet alleen omdat het in 'Halo lettertype' is geschreven maar ook omdat de vorm van de tekst bij de achtergrond past. Een minpuntje vind ik het witte achter de soldaat, al geprobeerd om dat wit te vervangen met zwart? Misschien staat het mooier, omdat er ook een donkere achtergrond is gebruikt. De sig is niet heel erg bijzonder maar het is toch iets leuks om naar te kijken.

Je krijgt een 8,1/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...