Erulezz Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Hoe kom ik het vliegveld van San Fierro op??? :huh: Moet ik eerst vlieglessen nemen ? <_< En als dat zo is , waar zijn die vlieglessen ? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ja eerst vlieglessen en waar dat kan kom je later zelf nog achter , gewoon missie blijven doen , het is btw pas in Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) Arghh.. SEARCH.. Vlieglessen krijg je van Toreno.. in Las Venturas of je kan 30/45 min. rondvliegen in DoDo dan krijg je hem ook hoorde ik.. Edit : Arghh net sneller Bewerkt: 23 november 2004 door Dutsj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) je kan bij los santos met auto over muur heeen klimmen flight skill volmaken en dan kan je naar die airport EDIT: hoeft niet helemaal vol hoor na een kwart krijg je zon viegbewijs Bewerkt: 23 november 2004 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 ja maar dan kan je nog niet in de meeste vliegtuigen die op vliegvelden staan :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 je kan bij los santos met auto over muur heeen klimmen flight skill volmaken en dan kan je naar die airport EDIT: hoeft niet helemaal vol hoor na een kwart krijg je zon viegbewijs Ok zal zo ff doen En waar kan ik in het vliegveld bij San Fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 je kan bij los santos met auto over muur heeen klimmen flight skill volmaken en dan kan je naar die airport EDIT: hoeft niet helemaal vol hoor na een kwart krijg je zon viegbewijs Ok zal zo ff doen En waar kan ik in het vliegveld bij San Fierro? dat vroeg je toch net?? eerst vlieglessen doen. of de illegale manier die ik hoogstpersoonlijk zelf uitgevonden heb, ten zuiden van SF airport is een tunnel die van zuid naar noord loopt... pak een snel voertuig en race die tunnel uit, richting het vliegveld, je kunt dan over de gracht heen springen. maar volgens mij kan je in SF nog geen vliegtuigen pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Je kunt ook gewoon voor het loket gaan staan.. auto tegen de muur zetten daarop klimmen op het dak van het loket klimmen.. over het hek springen.. KLAAR! Geen zin om te lopen? van binnenuit kan het hek wel open dus maak het hek open en pak de auto die tegen de muur stond.. klaar is kees.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Je kunt ook gewoon voor het loket gaan staan.. auto tegen de muur zetten daarop klimmen op het dak van het loket klimmen.. over het hek springen.. KLAAR!Geen zin om te lopen? van binnenuit kan het hek wel open dus maak het hek open en pak de auto die tegen de muur stond.. klaar is kees.. dat is in LS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) en dan ben je op et vleigveld en dan heb je er no nix aan want alles is opslot edit: onder de toren staat een mooie auto(tog nie helemaal voor niets) In LS kan dat maar ook in SF. Bewerkt: 23 november 2004 door henk_jan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 je kan bij los santos met auto over muur heeen klimmen flight skill volmaken en dan kan je naar die airport EDIT: hoeft niet helemaal vol hoor na een kwart krijg je zon viegbewijs Ok zal zo ff doen En waar kan ik in het vliegveld bij San Fierro? dat vroeg je toch net?? eerst vlieglessen doen. of de illegale manier die ik hoogstpersoonlijk zelf uitgevonden heb, ten zuiden van SF airport is een tunnel die van zuid naar noord loopt... pak een snel voertuig en race die tunnel uit, richting het vliegveld, je kunt dan over de gracht heen springen. maar volgens mij kan je in SF nog geen vliegtuigen pakken. die manier heb ik ook zelf gevonden (wie denkt die snapt natuurlijk hoe je erover graakt en dan zelf begine vliege en dan kwam er dat ik in de luchthaven kon) ik hed het 2 dagen nadat het spel oficieel uitkwam gevonden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 en dan ben je op et vleigveld en dan heb je er no nix aan want alles is opslotedit: onder de toren staat een mooie auto(tog nie helemaal voor niets) In LS kan dat maar ook in SF. Ik ben over het muurtje geklommen in Los Santos , heb de Dodo en de Shamal al gevonden Maar hoe moet je die balk dan vol krijgen met de Dodo , want ik stap in helemaal niks te zien :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 gewoon veel en lang vliegen dan gaat de flight-skill-balk vanzelf wel omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 en bij mij gaat dat balkje ook heel snel omhoog. ik heb alleen maar de flight school gedaan en mijn balkje was al ongeveer helemaal vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 en bij mij gaat dat balkje ook heel snel omhoog.ik heb alleen maar de flight school gedaan en mijn balkje was al ongeveer helemaal vol Maar de flight skool dat is dus dat vliegen met de Dodo ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.