-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 en bij mij gaat dat balkje ook heel snel omhoog.ik heb alleen maar de flight school gedaan en mijn balkje was al ongeveer helemaal vol Maar de flight skool dat is dus dat vliegen met de Dodo ? :huh: Op de vliegschool leer je vliegen met verschillende vliegtuigen en hilikopters. (of de dodo daarook tussen zit weet ik niet zeker) Maar als je dat hebt gedaan, heb je bijna je vliegvaardigheid (of hoe je dat ook wilt noemen) helemaal vol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 de dodo zit niet in de vlieg school alleen de Rustler Hunter Stuntplane Volgens mij waren ze dat en je moet parachute springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 gewoon veel en lang vliegen dan gaat de flight-skill-balk vanzelf wel omhoog met de shamal gaat het het snelst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 ik zou gewoon wachten tot de vlieg missies kan doen en daar gewoon vliegen lekker in je eigen vliegbasis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ja maar kan iemand mij dan vertellen waar de vliegschool is? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 in las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 O Maar ik heb lang gevlogen en kreeg een schermpje met Flightskill Upgraded , zo heb bijna mijn vliegdinges Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 O Maar ik heb lang gevlogen en kreeg een schermpje met Flightskill Upgraded , zo heb bijna mijn vliegdinges je vlieg brefet kun je niet krijgen door alleen maar te vliegen. die moet je halen op de vliegschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.