Jump to content

[Showroom] Masteriux

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Nou ik ben hier voor het eerst in het showroom gedeelte, en ik denk laat ik eens wat van mij creaties zien.

Graag rates, en wat er beter kan.

kkmekdawowece-Guild-Wars.jpg

Guildwars Nightfall

kkmekdawowopc-Hotrodcar.jpg

MuscleCar

kkmekdawqaeam-Zelda.jpg

Zelda

(Mijn echte nickname is Masteriux, maar hier op het forum heb ik een andere naam dus niet denken dat ik ze gestolen heb :puh: )

Met vriendelijke groet.

Bewerkt: door Isafdar
Geplaatst:

1e pic:

mooie render erin gestopt. maar de sig vind ik zelf iets te rustig

de kleur vind ik er mooi bij passen en je hebt volgens mij ook outer glow gebruikt op je font dus dat past er ook helemaal bij 7/10

2e pic:

de effecten zie je als eerste en daar zit dus gelijk een groot pluspunt in je sig!

je moet hierdoor wel ff goed kijken voordat je weet wat de render is *AAH HET IS EEN AUTO* toch?

de effecten bij je sig *het waterachtige* vind ik mooi, maar aan de rechterkant van de auto heb je die effecten helemaal niet, mss dat je ze beetje door kon laten lopen.

ik zie niet goed de tekst op de auto z`n ruit dus ik weet niet of dat je naam daar is maar als dat zo is vind ik het er mooi in verwerkt!

8/10

3e pic:

vind ik toch de mindere van de 3, er zit volgens mij *als ik het beetje goed zie* een c4d render erin met dat goud/geel achtige kleur. dat vind ik mooi maar op de een of andere manier niet bij de render passen

7/10

1e pic:

mooie render erin gestopt. maar de sig vind ik zelf iets te rustig

de kleur vind ik er mooi bij passen en je hebt volgens mij ook outer glow gebruikt op je font dus dat past er ook helemaal bij 7/10

2e pic:

de effecten zie je als eerste en daar zit dus gelijk een groot pluspunt in je sig!

je moet hierdoor wel ff goed kijken voordat je weet wat de render is *AAH HET IS EEN AUTO* toch?

de effecten bij je sig *het waterachtige* vind ik mooi, maar aan de rechterkant van de auto heb je die effecten helemaal niet, mss dat je ze beetje door kon laten lopen.

ik zie niet goed de tekst op de auto z`n ruit dus ik weet niet of dat je naam daar is maar als dat zo is vind ik het er mooi in verwerkt!

8/10

3e pic:

vind ik toch de mindere van de 3, er zit volgens mij *als ik het beetje goed zie* een c4d render erin met dat goud/geel achtige kleur. dat vind ik mooi maar op de een of andere manier niet bij de render passen

7/10

Bedankt voor het commentaar

1: Ja outerglow gebruikt vond het zelf niet zo heel erg mooi beetje goedkoopp maar adners was de text haast niet te lezen.

2: Ja het is een auto ;), als het goed is looppt het wel helemaal door maar zie je dat neit zo goed door al die brushes er overheen.

3: Was de eerste die ik maakte op deze manier vond hem eerst wel leuk maar eigenlijk ook wel beetje simpel, ik heb de kleur blauw uit de ogen gehaalt van Zelda maar door te veel brushen is ze helemaal blauw geworden, maar dat vond ik wel grappig staan dus heb ik het zo gelaten.

Nogmaals bedankt voor het comment.

Met vriendelijke groet

Geplaatst:

Mooie creatis heb je.

1: Goed plaatje, je naam zit er goed in en je achtergrond is behoorlijk mooi! Geen opmerkingen. Ik geef voor deze een 8.

2: Je render zit er hier iets te onopvallend hier. Van een afstand is het een kliederboel. Voor de rest mooi gebruikte effecten zeker het "puntjes" effect. 7,5.

3: De mooiste van de 3. Hele mooie effecten, je naam zit er goed in, goed kleurgebruik en een mooie render. Ik had alleen een ander personage genomen voor deze sig. Want dat gastje is te jong. Een ietswat ruiger iemand zou beter passen. Een 8,3.

Greetz, WG.

@ white gold

Dat is prinsses Zelda, dus een vrouw :puh:

Update:

kkmeekqomokpd-psp-userbar.gif

Userbar, beetje simpel maar was mijn eerste.

kkmeekwkewepd-Ninety-Nine-Nights.jpg

Ninety Nine Nights

kkmeeeokamkde-Half-life.jpg

Half-life 2

kkmeeqkewaoko-mortal-kombat.jpg

Gastje uit Mortal Kombat

Wil iemand mijn nieuwe sigs nog raten?

@ RonalVC oke bedankt :)

>>> Door RonaldVC: Geduld is een schone zaak. :) Pas na een dag mag je je topic omhoog bumpen om het weer onder de aandacht te brengen, niet al na een paar uur. Gewoon even rustig afwachten, er komen vanzelf wel mensen die willen raten..<<<

Geplaatst:

Hallo,

Met toestemming van RonalVC bump ik dit topic even omhoog om alsnog mijn sigs te laten raten.

Bij voorbaad dank.

Met vriendelijke groet,

Isafdar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...