Jump to content

sa multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

met sa multiplayer kan ik spele maar er is verder niemand geen auto gen vliegtuig geen mensen

helemaal niks

ook geen wapens

doe ik iets verkeerd ofzo?

>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA MP Forum". <<<

Geplaatst: (bewerkt)
met sa multiplayer kan ik spele maar er is verder niemand geen auto gen vliegtuig geen mensen

helemaal niks

ook geen wapens

doe ik iets verkeerd ofzo?

>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA MP Forum". <<<

Je kan in-game op [TAB] drukken om te zien of er andere mensen zijn, deze hebben elk een andere kleur. Als er niets op de radar is te zien, of in de scorelijst, ga er dan rustig vanuit dat je de enigste bent in de server. Je moet een server kiezen waar meerdere mensen inzitten, volgens mij kan je ook filteren in SA-MP. Dat wil zeggen dat alle lege servers er automatisch uit worden gezet, zodat je alleen servers overhoudt waar andere gamers inzitten.

Auto' herken je met een grijze stip op de radar. En wapens koop je bij de Ammunation. Deze liggen niet zo maar voor het oprapen op straat,

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
vraagje als ik bij iemand in de auto zit hoe kan ik dan ook schieten.??

Volgens mij kan dit wel doormiddel van een drive-by. Je hebt hier wel het juiste wapen voor nodig dus als het kan een MP5, of een ander Machine Pistol. Een drive-by kan je doen door op 'Q' of 'E' te drukken. Je kan niet uit de auto hangen of iets dergelijks.

Geplaatst:

inmiddels weet ik het nu hoe het moed als je in een auto of moter wil drive bye wilt doen die druk je de H toets in

• 3 maanden later...
Geplaatst:
inmiddels weet ik het nu hoe het moed als je in een auto of moter wil drive bye wilt doen die druk je de H toets in

Dat kan bij jou,maar sommige mensen hun controls voor de PC Zijn wel anders als ze willen.

En at die vraag van jou voor 4 man drive by,Ja dat kan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...