robinho123 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 met sa multiplayer kan ik spele maar er is verder niemand geen auto gen vliegtuig geen mensen helemaal niks ook geen wapens doe ik iets verkeerd ofzo? >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA MP Forum". <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) met sa multiplayer kan ik spele maar er is verder niemand geen auto gen vliegtuig geen mensenhelemaal niks ook geen wapens doe ik iets verkeerd ofzo? >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA MP Forum". <<< Je kan in-game op [TAB] drukken om te zien of er andere mensen zijn, deze hebben elk een andere kleur. Als er niets op de radar is te zien, of in de scorelijst, ga er dan rustig vanuit dat je de enigste bent in de server. Je moet een server kiezen waar meerdere mensen inzitten, volgens mij kan je ook filteren in SA-MP. Dat wil zeggen dat alle lege servers er automatisch uit worden gezet, zodat je alleen servers overhoudt waar andere gamers inzitten. Auto' herken je met een grijze stip op de radar. En wapens koop je bij de Ammunation. Deze liggen niet zo maar voor het oprapen op straat, Bewerkt: 22 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
henrix7 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 vraagje als ik bij iemand in de auto zit hoe kan ik dan ook schieten.?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 vraagje als ik bij iemand in de auto zit hoe kan ik dan ook schieten.?? Volgens mij kan dit wel doormiddel van een drive-by. Je hebt hier wel het juiste wapen voor nodig dus als het kan een MP5, of een ander Machine Pistol. Een drive-by kan je doen door op 'Q' of 'E' te drukken. Je kan niet uit de auto hangen of iets dergelijks. Reageren
henrix7 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 maar tog zitten er vier man in de auto en schieten allemaal Reageren
henrix7 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 inmiddels weet ik het nu hoe het moed als je in een auto of moter wil drive bye wilt doen die druk je de H toets in Reageren
Dastard Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 inmiddels weet ik het nu hoe het moed als je in een auto of moter wil drive bye wilt doen die druk je de H toets in Dat kan bij jou,maar sommige mensen hun controls voor de PC Zijn wel anders als ze willen. En at die vraag van jou voor 4 man drive by,Ja dat kan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.