Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Laat ik maar weer eens raten. Beoordeling Ik vind het een mooie achtergrond, leuke sterren, ook een leuk plaatje. Wat ook mooi is is dat het net lijkt dat het plaatje met volle snelheid naar rechts scheurt. Het enige minpuntje is dat de tekst bijna onleesbaar is. Ook vind ik nog dat rechtsonder die boomwortels (of wat dat ook mag zijn) niet zo mooi staan. Cijfer Heel mooi, een mooie 9- waard. Bewerkt: 22 februari 2007 door Donald F. Duck Reageren
.Djanick Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik ga ook maar even raten Render: mooie render en is goed in sig geplaatst, effecten van de gedpuliceerde renders ook mooi + punt Background: je BG is mooi gebrusht, rechtsboven lijkt het een beetje op wolken + Punt Effecten: de effecten zijn mooi in je sig verwerkt, de sterren vallen echt mooi op, klikt ook met de BG de gedupliceerde render is als ik het goed zie met motion blur gedaan en dat geeft een mooi effect omdat de kleuren opvallen + punt font: ik vind de font een tegenvaller in vergelijking met heel de sig, lijkt net of het er door een beginner met paint is opgezet. - punt eindcijfer: 8.7 hoop dat je er wat aan hebt Reageren
Bright Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) over de font, meestal zet ik het er alleen maar op zodat mensen me niet voor dief gaan uitschelden enz enz. maar ik ben er ook niet goed in en laat het waarschijnlijk de volgende x'ren gewoon weg. EDIT: iemand nog rate? Bewerkt: 23 februari 2007 door Bright Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.