sjengaap Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 hoe kan ik voertuigen toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 hoe kan ik voertuigen toevoegen Dit kan met de IMG Tool, deze kan je hier downloaden voor Vice City. Nu je de tool hebt raad ik je aan een handleiding te volgen waarin wordt uitgelegd hoe je nu precies een auto installeert. Gelukkig staat deze op het forum, en wel hier. In die handleiding wordt uitgelegd hoe je een auto moet instaleren met de IMG Tool, precies iets voor jou dus. Vergeet trouwens geen back-up's te maken. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Gebruik anders voortaan even de Zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bionic350 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Gebruik anders voortaan even de Zoekfunctie handiger is de gta vice city venschile mod daar kun je de cars gelijk mee instaleren zonder problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.