Talietje Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik zou graag een filmpje op een ander filmpje willen plakken. maar ik weet niet goed met welk prog. ik dat kan .. Dus.. Een tv dat speelt en in die tv wil ik graag een ander filmpje laten spelen, dus een ander filmpje op plakken. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Windows movie maker Reageren
Talietje Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 jaa? hoe dan? dat is toch maar een simpel doodgewoon prog. ? Ik dacht het niet Reageren
Mastertuner Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Je bedoelt toch gewoon plaatjes achter elkaar zetten om dan een filmpje te verkrijgen he? Anders kun je het ook omzetten in een afbeelding in plaats van een filmpje. Dan kun je het wel in Movie Maker gebruiken Reageren
kristof01 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je kan gewoon plaatjes maken in bijv. MS Paint en deze dan één voor één plakken in de timebalk van Windows movie maker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.