Jump to content

millie

jeroen199219921992

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wou dus met millie gaan daten, maar ze zei iets en ze ging gewoon terug naar binnen

hoe komt dit

Geplaatst:

waarschijnlijk heb je ruzie met haar gehad

of is je relatie heel slecht met haar dan gaat ze weer trg

het kan een bug zijn maar mogelijk de 1e

Geplaatst:

Misschien komt dit omdat je niet genoeg muscles of sex-appeal hebt. Want dan loopt ze weer terug naar binnen en kun je niet met haar daten.

Om meer muscles te krijgen moet je dus naar de gym, Je kunt het ook proberen om je sex appeal te verhogen. Hier kun je kijken voor de kapsels: http://nl.wikigta.org/index.php/Barber. een hoog sex appeal krijg je bijvoorbeeld met de blonde cornrow.(30%) En met de Rockstar Hood Vest krijg je er 15% bij. Die kun je kopen bij sub-urban. Je kan natuurlijk ook naar didier sachs gaan, daar kan je ook je sex appeal verhogen. Maar dan ben je wel veel duurder uit!

Geplaatst:

Een goede tip is, om met een gesloten auto (dus niet bijvoorbeeld de comet) in de marker te gaan staan. Dan kan je vriendin niet zien of je genoeg muscles, vet etc hebt, en kan je dus gewoon met haar daten. Als er een open auto is, kan het niet, waarschijnlijk omdat ze je dan gewoon ziet zitten. ;)

Geplaatst:

Dit is vaag :cab: ik kan wel stellen dat ik - wat de dames in het spel betreft - al redelijk gevorderd ben. :$

Wat betreft hoeveelheid vet en spieren zou dat bij Millie niets uit moeten maken omdat je haar, net zoals Denise, in een missie ontmoet. Voor Millie kan ik wel de tip geven om eerst de Gimp-suit aan te trekken voordat je naar haar toe gaat, ze houdt namelijk van SM. Succes verzekert :puh:

PS: Wát zei ze dan tegen CJ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...