aznstryker Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 wat is het verschil tussen ungepatcht en gepatcht??? dat wal ik heel graag weten
Advancegta Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) wat is het verschil tussen ungepatcht en gepatcht???dat wal ik heel graag weten Voor zover ik weet is er geen Patched versie van VCS, enkel van LCS en San Andreas. Ik denk dat je je daarmee hebt verward. In LCS zat een bug waardoor het mogelijk was om de Cheatdevice te starten, samen met Homebrew en later ook een Downgrader. Sony heeft deze bug sinds Firmwire 2.7 gefixed, alleen een beetje slecht want blijkbaar werkt het met een kleine aanpassing nog steeds wat een Downgrader voor Firmwire 3.03 tot gevolg had. Maargoed, ook rockstar bracht een patch uit waarmee de Downgrader en overige Homebrew niet meer werkten (In tegenstelling tot Sony hebben zij hem wel correct gefixed) en ook moest je hiervoor Firmwire 2.6 bezitten om hem te spelen terwijl je voor de Unpatched versie maar versie 2.00 nodig had. Je vraagt wat de verschillen zijn, wel je kan indien je in de winkel staat controleren of het een patched of unpatched versie van LCS is. Heb je de linkse, dan is je GTA unpatched, is het de rechtse, dan heb je pech! Voor GTA San Andreas is ook een patched versie uitgekomen die het niet meer mogelijk maakt om te modden en het starten van de door PatrickW gemaakte Hot Coffee mod. Bewerkt: 22 februari 2007 door Advancegta
aznstryker Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) dus het ligt aan die plaatjes??? want ik heb een ungepatchte LCS nodig maar weet dus niet welke dus met andere plaatjes zijn ungepatcht] EDIT: kan je egt nie meer kope???? Bewerkt: 22 februari 2007 door aznstryker
Mania-92 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 dus het ligt aan die plaatjes???want ik heb een ungepatchte LCS nodig maar weet dus niet welke dus met andere plaatjes zijn ungepatcht Ik denk dat de unpatched versie inmiddels niet meer te koop is. Je zou hem evt nog 2dehands kunnen vinden.
spoeky Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 dus het ligt aan die plaatjes??? want ik heb een ungepatchte LCS nodig maar weet dus niet welke dus met andere plaatjes zijn ungepatcht Ik denk dat de unpatched versie inmiddels niet meer te koop is. Je zou hem evt nog 2dehands kunnen vinden. hij is als het goed is nog wel te koop. Ik heb 3 weken geleden gta LCS gekocht bij mediamarkt. En ik had de linkerversie gekocht. En die is unpatched.
aznstryker Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 hoeduur koste het dan???? en zijn ze nu nog steeds te koop???
spoeky Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het koste 34,99 euro. Ik had hem in Arnhem gehaald en daar hadden ze nog genoeg. Dan zou je ff bij de mediamarkt bij jou in de buurt moeten kijken.
SummerBase Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Je hebt een ungepatchte LCS nodig? Laat mij raden waar je die voor nodig hebt... Slotje! Stuur me een persoonlijk bericht als je het er niet mee eens bent.
Recommended Posts