Dead-Dodo Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) ik heb paar dagen geleden een paar sigs gemaakt deze is eigelijk voor iemand anders gemaakt maar heb later even mijn naam erbij gezet voor op mijn site deze heb ik vandaag gemaakt is van de nieuwe comand & conquer even toegevoegt aan startpost crysis v1: crysis v2: kakashi signature: Bewerkt: 6 maart 2007 door Dead-Dodo Reageren
.Djanick Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) pic 1: mooie sig en render is er goed ingestopt, vind de BG mooi *gewoon een ander plaatje gebruikt of effecten erbij gedaan??* vind de font ook heel goed passen erbij, weet niet of het een speciale halo font is maar lijkt er beetje op 1 minpunt, je font vind ik een beetje uitvallen met de rest van je sig, mss dat je de font iets donkerder kan maken cijfer: 8 Pic 2: in totaal ook mooie sig, wel een beetje druk met veel verschillende pics erdoor heen die "ring" bij je naam is ook aardig mooi Cijfer: 7,5 Edit: zou je je site willen sturen pm? kan ik even kijken Bewerkt: 22 februari 2007 door Djani Reageren
White Gold Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 1: Mooie sig. Alleen je font valt er wat uit, zoals Djani al zei. Overal scanlines behalve op je render. Mooi effect in ieder geval. Een 8. 2: Deze vind ik minder mooi wegens de drukte. C&C valt uit de toon, maar je naam ziet er wel goed uit! Weer de scanlines. Gaaf. Een 7, wegens de drukte en de C&C. Greetz, WG. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) bedankt voor de rates nogmeer rates? more is better edit: heb ook nog een voledige render gemaakt van de masterchief : Bewerkt: 22 februari 2007 door Dead-Dodo Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) nog 1 laatste bump en dan geef ik op :$ hopelijk antwoord er nog iemand? :$ om van deze post nog wat gebruik te maken voeg ik een nieuwe sig eraantoe: Bewerkt: 27 februari 2007 door Dead-Dodo Reageren
Maxis Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Sig 1: Hij is goed , maar net zoals de andere zegge je font moet anders, is een beetje te licht gevend vergeleken met de rest van je sig Rate: 8.0 Sig 2: Is ook prima maar ook bij deze is er iets mis met de Font "Command and Conquer", dat mocht wel iets kleiner Rate: 9.0 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 heb ff een v2 van de crysis signature gemaakt: Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 ik vind deze een stuk mooier, er zit veel meer kleur in, en past al beter bij je font, de manier van je render vind ik ook wel goed (al vond ik er eerst nix mis mee) mooi werk hoor Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik geloof dat je de rate bent vergeten maar toch een leuke reactie Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik geloof dat je de rate bent vergeten hehe, ow nee hoor maar 9 van de 10 x heb je nix aan de rate maar meer aan de text die er bij staat vandaar zoals de dingen die goed/slecht zijn gegaan, van een cijfer leer je nix van tips wel Reageren
weci Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik vind deze een stuk mooier, er zit veel meer kleur in, en past al beter bij je font, de manier van je render vind ik ook wel goed (al vond ik er eerst nix mis mee)mooi werk hoor Helemaal mee eens. Je neemt me de woorden uit de mond. Sig1: 8.5 Sig2: 9.0 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik geloof dat je de rate bent vergeten hehe, ow nee hoor maar 9 van de 10 x heb je nix aan de rate maar meer aan de text die er bij staat vandaar zoals de dingen die goed/slecht zijn gegaan, van een cijfer leer je nix van tips wel ja je hebt eigelijk wel gelijk toch bedankt voor de tips dan maar leuke rates en leuk dat je het eens bet met plantenbak Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 in de begin post staat mijn nieuwe signatures rates en tips zijn altijd welkom:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.