Xyron Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Heyaa ik heb ff een foto manipulation style sig gemaakt. Het kon wel beter, maar dit was gewoon een test. Er zijn effecten en filters toegevoegd, waardoor het toch een ander mooi plaatje wordt:) Ik heb het lekker rustig gehouden; dat vond ik wel mooier naja rates en tips Reageren
Xyron Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Hhaha kan iemand hem raten plss hehe thx Reageren
.Djanick Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) nee dat kan ik niet :$ oke komtie dan he ^^ Render: mooie render *wel een enge hoor * goed in je sig geplaatst * + punt * Background: je hebt een mooie BG, een ander plaatje/foto er voor gebruikt. daarna groen gemaakt denk ik zelf, daar zie ik dan een klein minpuntje, ergens in het midden van je BG zie je opeens ook stukjes grijs ertussen *het is niet erg opvallend maar het zijn de kleine dingen die het doen* * ~ punt * *~ telt als neutraal* Effecten: effecten.. niet te zien in je sig eigenlijk, maar dat maakt niks uit want met effecten zou je sig denk ik veelste onduidelijk worden. goed nagedacht of je effecten wou doen of niet. * + punt * Font:ja.. een normale Font maar dat past toch wel bij je sig. is er ook goed in verwerkt, maar omdat het een gewone font is toch wel jammer * ~ punt * EDIT: Vergeet ik zomaar een cijfer te geven! EindCijfer: 8.5 hoop dat je er iets aan hebt Bewerkt: 22 februari 2007 door Djani Reageren
Xyron Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ty djani Even erover: ik heb geen normale font het was een font van dafont.com en vond het er wel bij passen . En er zijn best wat effecten en filters bij toegevoegd:) lijkt misschien niet zo , maar als je het plaatje ziet wat het eerst was (weet zo niet welke het is) is er nog best wat aan gefilterd en effects toegevoegd . Maja wou ook niet te drukke effecten erin doen, wou het lekker rustig houden Maja nog bedankt Xyron Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik vind het een mooie sig de achtergrond ziet er goed en spooky uit(vind ik wel leuk) de render ziet er ook wel leuk uit de tekst is ook wel mooi en valt niet te veel op cijfer: 8,5 ps: volgende keer even een dagje wachten voordat je gaat vragen om rates want dit valt eigelijk dan op een dubbel post verder KUTGW Reageren
Xyron Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ohh haha kan zo naja mb dan Maja thx voor je rate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.