Jump to content

NFS Carbon Sig.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal. Ik heb weer een nieuwe signature gemaakt. Ditmaal over een spel dat ik net hebt, helemaal gek van btw. Ongeveer 2 uur aan gewerkt, inclusief dingen opzoeken, renderen en ondertussen op dit forum posten.

v.1

nfscarbonmy9.jpg

v.2

nfscarbonmh7.jpg

v.3

nfscarbon2ca0.jpg

Rates en comments zijn van harte welkom!

Greetz, WG.

Bewerkt: door White Gold

Wel leuke sig, beetje rustig maar dat is denk smaak, ik hou wel van een drukke sig.

Ik vind hem opzich wel mooi alleen jammer van dat lettertype dat is gewoon standaart, kan je beter even een andere voor nemen, eentje die er goed bij past.

rate: 7-/10

edit: wat me nu ook opvalt is dat je render een stuk lichter is dan je achtergrond, misschien kan je daar ook nog wat aan doen

Bewerkt: door Isafdar

het eerste wat ik dacht toen ik de render zag was "hey een vliegende auto" hij staat precies op zo`n manier dat het net lijkt of die zweeft lijkt het wel vind ik dan

de koplampen vind ik mooi gedaan, geeft mooi effect en de actergrond is ook mooi gemaakt, de kleur past allemaal bij elkaar.

de font is netjes bewerkt, ook al zit er amper rood in je sig toch valt je font er mooi in weg

alleen de need for speed font *of pic* ik weet niet wat het is, er staat rechtsboven nog TM, zou mooier zijn als dat weg zou zijn ook al is het zo klein

Cijfer 8/10

Bewerkt: door Djani

Nu komt mijn rate.

Beoordeling

Ik vind dit een mooie sig, ook de muscle car is mooi gemaakt, alleen is het rechts in het midden wat leeg. De auto is niet zo mooi vergeleken met de achtergrond, dit vind ik niet zo mooi. Het logo is ook mooi, alleen de tekst (White Gold) vind ik niet zo mooi.

Cijfer

Dit is een mooie waard.

donaldratingrap3.png

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Dank jullie voor de rates enzo.

Ik kon gister geen mooi font vinden voor White Gold, dus heb ik het zo maar gedaan. Misschien dat ik het moet inkorten tot alleen WG.

Mijn render is wat lichter geworden door de licht effecten, ik zal kijken of ik het kan veranderen en of dat mooi is. Het TM teken zal ik proberen weg te brushen en de sig nog iets meer op te vullen.

Nog meer rates?

Geplaatst:

*dubbelpost*

Ik heb een v.2 en v.3 gemaakt. Rates en comments zijn zoals altijd van harte welkom :D.

V.2

nfscarbonmh7.jpg

v.3

nfscarbon2ca0.jpg

Welke vinden jullie beter?

Geplaatst:

ik vind V3. mooier

maar als tipje :

de lichten van de linker render zijn echt te fel, vooral omdat de achtergrond zo donker is dat "lichte deel" houd ook ineens op als het van de render af is en klopt het dus niet echt.

Geplaatst:

Laat ik dan ook maar versie 2 en 3 raten.

Beoordeling

Versie 2

Hier kan ik niet veel meer op zeggen dan versie 1, maar dat WG is veel beter.

Versie 3

Hier kan ik ook niet veel meer op zeggen, maar die andere auto is erg mooi.

Cijfers

Versie 2: Erg mooi, een 8,8.

Versie 3: Iets mooier, een 9.

donaldratingrap3.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...