EXIT Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) hey, ik was eens van plan om een voertuig te maken die meer kan dan een gewone jeep deze hummer vervangt de landstalker met een hummer H1 uit GTA3 (met 3d motor) de hummer kan nu ongeveer / zo stijl omhoog reiden. maar stuurt nog een beetje onhandig srry voor de nog donkere hummer, zo reid die nog makkelijk omhoog Bewerkt: 28 februari 2007 door EXIT Reageren
White Gold Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Is er al een beta-versie te downloaden? En is dat steile niet erg wat overdreven? Maar het lijkt me wel leuk om zo de Mt. Chilliad te beklimmen. De besturing lijkt me ook wel moeilijk, maar dat is gewenning denk ik. Succes! Reageren
EXIT Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 de besturing valt best wel mee. nog een screen Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Heey als de mod uitkomt ga ik het zeker gebruiker. Reageren
Puma Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Kun je vertellen hoe je dit gemaakt hebt? Verder: Ziet er goed uit, alleen: Heb je die Hummer zelfgemaakt? Zoja, KUTGW. Zonee, heb je toestemming van de originele maker? KUTGW, PWC, Grtz Puma. Reageren
EXIT Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) de hummer is de patriot van gtaIII. daar heb ik zelf de 3D moter van de patriot van sa in gezet. en de wielen. voor de rest is het wat uitvissen hoe de handeling werkt (handeling.cfg) ik weet nu ongeveer waar alles voor dient in de handelling.cfg. Als de mod goed werkt zal ik hem ook wel uploaden en hier de link zetten maar er zitten nog wel een paar kleinne vervelende foutjes in Bewerkt: 28 februari 2007 door EXIT Reageren
Jericho Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ziet er goed uit! Spijtig genoeg heb ik de PS2 versie van San Andreas, dus ik zal jou mod nooit kunnen downloaden Reageren
Boris H. Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ziet er goed uit man. Ik ga hem zeker downloaden voor gebruik om op de Mount Chiliad te komen e.d. KUTGW Gratz, Boris H. Reageren
ruttie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 ziet er goed uit. zoals hij er nu uitziet krijgt hij een 9:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.