King Room Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Music Soort design: Design Size design: max. 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Bewerkt: 23 februari 2007 door King Room
DaddyPimp Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Formaat klopt niet maar dat boeit niet zo veel..
King Room Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hier is mijn Design dan!! Hij is in een half uurtje gemaakt!! King Room Daddypimp Stemmen tot en met 25 februari!! Veel Succes!!
White Gold Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Laat ik de eerste stem maar eens uitgaan brengen . King Room: Mijn eerste indruk is dat het rustig is. Dat spreekt mij altijd wel aan. Ik had gezien in de showroom dat je Alleen maar een paar dingen hebt veranderd dat is opzich dan wel weer jammer, maar je hebt ze wel weer mooi veranderd. Vooral het G-Unit on the streets. Maar als je goed kijkt naar 50Cent zie je een vierkant, net een postzegel die erop is geplakt. Dat is erg jammer. Voor de rest vind ik het een hele mooi design. Daddypimp: Je had deze al best lang geleden gemaakt, maar dat bederft gelukkig niks. Je hebt hetzelfde als King Room een standaard plaatje wat bewerkt. Maar jij hebt er meer aan gedaan. Ik zie dat je z'n gezicht er vaag achter heb gezet en "songs of freedom" en dat andere stukje tekst heel erg netjes hebt weggehaald. Ook heb je de gitaar veranderd, wat wel een beter effect geeft. Ook een heel erg mooi design. En nu komt mijn stem. Vond hetzelf een moeilijke keuze, maar mijn stem gaat naar: Daddypimp!
Slimm Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Jammer dat er zo weinig gestemd is, maar regels zijn regels. DaddyPimp heeft gewonnen, 1 punt voor jou, 1 eraf bij King Room. Closed.
Recommended Posts