Jump to content

Flatbed, Mister Whoopee en Bus?


Clowntje_93

Recommended Posts

De Flatbed en de Bus vind je inderdaad door rond te rijden in het spel. Vooral in de brede straat voor Ammunation maak je een goede kans ze tegen het lijf te lopen. Gewoon de straat uitrijden tot het einde, keren en weer terug. Succes verzekerd en waarschijnlijk heb je ze binnen een half uurtje allebei te pakken.

De Mister Whoopee kom je uitsluitend tegen als je er niet naar op zoek bent :D, maar ook daarvoor hebben we een trucje: ga naar de brandweerkazerne op het eerste eiland en start de firefighter-missie. De Mister Whoopee is auto nummer 5 die je moet blussen. Brandweerauto uit, ijskar in en klaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Aah bedankt ik moet nu nog de Blista(ga ik zo halen), de Flatbed(nog steeds niet tegengekomen :@) en de Dodo(kan nog niet naar Shoreside dus dan stop ik ff). Bedankt Sheep! :tu:

Ow BTW welke brede straat? Op Portland?

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Aah bedankt ik moet nu nog de Blista(ga ik zo halen), de Flatbed(nog steeds niet tegengekomen :@) en de Dodo(kan nog niet naar Shoreside dus dan stop ik ff). Bedankt Sheep! :tu:

Ow BTW welke brede straat? Op Portland?

Nee, niet op Portland, maar op Stauton Island Ik heb er voor de duidelijkheid een kaartje van gemaakt, het rode vierkant is de Ammunation. De groene door getrokken streep is die lange weg die GTA-Sheep hoogstwaarschijnlijk bedoeld.

>>> Door GTA-Sheep: Eindelijk weer eens iemand die schapen begrijpt :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog wel een tructje om makkelijk aan de Flatbed te komen.

Ga naar Phil's Place in het noorden van Staunton Island. En pak de Barracks OL. Als je nu de weg op gaat, zul je zien dat je meer soortgelijke voertuigen tegenkomt. De Fladbed zit er ook meestal tussen.

Edit: De bus staat toch ook in Portland geparkeerd op het busstation vlakbij de Portland Harbor? Ik had de Coach in mijn hoofd :clown:.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

nog een alternatief:

als je de missie "i scream you scream" start, en een beetje in de mr. whoopee gaat rondrijden, verschijnen er overal voertuigen voor de export garage (allemaal behalve de Blista en de Dodo, die komen niet voor op Portland). De missie heeft geen tijdslimiet dus je kunt alles wat je nodig hebt klemrijden en inleveren bij de garage. Als je uit de mr. whoopee stapt krijg je de mededeling "hey, get back in the vehicle!". je mr. whoopee blijft staan waar je hem hebt achtergelaten en staat zelfs op de radar. na verloop van tijd verschijnt er ook een tweede mr. whoopee, als je die eerst inlevert hoef je niet moeilijk te doen voor het halen van de missie en kun je de eerste mr. whoopee gewoon opblazen. niet de eerste mr. whoopee inleveren want dan eindigt de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry... Maar ik denk dat ze deze informatie niet echt meer nodig hebben. ;)

Redenen:

  • Topicstarter verbannen :o
  • De laatste post is één jaar geleden, Ze zullen het al wel weten. óf: Ze zijn bijna/nooit meer online op GtaForum dus ze zullen het niet kunnen zien. :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...