Boris H. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hey mates, Misschien komt het doordat het laat is maar ik krijg kam's gta script's niet geinstalleerd in 3Dsmax 7. Er zit wel een readme bij maar ik snap er niet veel van, kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik ze installeer? Alvast bedankt, Gratz, Boris H. Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Wat ik altijd doe, is Kam's Script ergens unpacken, en dde inhoud daarvan kopieren naar je root van je 3DS Max folder. Wat je ook kan doen zijn de volgende stappen: Ga naar het hamertje (in 3DS Max natuurlijk). Druk dan op de knop 'MAXScript'. Klik nu op de knop 'Run Script'. Nu komt er een venstertje opengesprongen, ga naar je folder waar je Kam's Script in staan en open iets als 'GTA_DFF_IO.ms' . En nu zouden je kamsscript moeten openspringen. Vriendelijke groeten, DaBeast Edit: De root folder van 'iets' is de instalatie folder van je 'iets', in dit geval 3DS Max dus. Bewerkt: 23 februari 2007 door DaBeast Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Dat 2e werkt niet bij mij maar wat bedoel je met je root? Dan kopieer ik hem gewoon daarin maar dan moet ik even precies weten waar. In ieder geval heel erg bedankt! Gratz, Boris H. Bewerkt: 23 februari 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.