ikik5 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 He weet iemand een programma waarmee je zelf vliegtuigen kunt aanpassen. En dan bedoel ik de skin dus dat je hem een heel andere look kunt geven >>> Door Bling: Verplaatst naar "Textures & Modelling Help". <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 He weet iemand een programma waarmee je zelf vliegtuigen kunt aanpassen.En dan bedoel ik de skin dus dat je hem een heel andere look kunt geven Ik heb echt absoluut amper verstand van modding, en dergelijke dingen op dat gebied. Ik denk dat het hier gaat om het veranderen van de textures, tenminste, als je de buitenkant wilt veranderen. Daar is een handleiding over gemaakt, en die kun je hier vinden. Overigens kun je voor deze vragen ook het beste terecht in het Modding gedeelte van dit forum. Check dan ook direct de Master Tutorial List, op deze lijst staan alle tutorials omtrent het modden. Succes, in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.