Jump to content

Hoe kan ik landen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag. Hoe kun je eigenlijk goed landen met de AT-400? Soms is mijn vleugel kapot dus moet ik uit het vliegtuig springen en soms vliegt de AT-400 in de fik doordat ik een te harde knal op de grond heb gemaakt.

Geplaatst:

Ja dat doe ik maar ook is het vaak dat ik dan weer de lucht in vlieg. In de vliegschool heb ik geleerd dat ik num-9 in moet blijven houden samen met pijltje naar beneden, dat doe ik als ik op de grond ben, maar dan knal ik te hard.

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn maar twee goed vliegvelden waar je echt goed kan landen en dan zijn SFX (San Fierro) en LVA (Las Venturas Airport). Die van San Fierro is al helemaal goed omdat er geen hekken zijn. Die van Los Santos is wat te kort naar mijn weten :D.

En als je goed wilt landen dan moet ik je 'VWO-er's stoom-vliegcursus' aanraden:

Vlieg recht op het vliegveld af, ik neem even SF wegens de goede landingsbaan. Duik alvast wat naar beneden maar niet te veel.

Klap de wielen uit en rem alvast af, ga omlaag en land op de landings baan.

Druk nu op Space(Spatie) of S of af te remmen en...

KLAAR!!!

Probeer het steeds opnieuw en het zal een goede vlucht worden. Is het niet zo? Klap het tafeltje naar voren :puh:...

Ik wens u alvast een prettige vlucht namens Crash-Air...

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Nou op Playstation gaat dit vrij simpel.

Als je eenmaal bent opgestegen moet je de X toets lossen anders blijf je gas geven.

in de lucht moet je ook eens af en toe op vierkantje drukken , dan remt die al af

ik kan op elke vliegbaan landen , maar ik heb ook 100% vliegskill.

Als je niet wilt wachten moet je 30 à 45 ( echte tijd ) minuten met een Schamal rondvliegen , dan heb je ook 100% vliegskill.

Als je 100% gaat alles veel makkelijker.

En als je wilt landen moet je gewoon Vierkantje inhouden en niet lossen tot waneer je stilstaat

Cenzy :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ook altijd problemen gehad met landen ik knal dan meestal op de grond en dan stuiter ik weer de lucht in xD en dan een stukkie verder op knal ik dan tegen een gebouw aan xD

Bewerkt: door Whiplash1212
Geplaatst:

Haha iedereen,, is het zo belangrijk of je goed land? :bonk:

Ik vlieg over de landingsbaan en spring bijna als ik op de grond ben eruit..

Net zo effectief :bier:

M.v.g ChzN. :cya:

>>> Door Dutchy3010: Misschien wel effectief, maar niet de vraag van de topicstarter. Graag ontopic blijven. :)<<<

Geplaatst:

Oefen eerst met de Rustler, die vlliegt erg makkelijk.

Blijf zolang oefenen met die Rustler en andere makkelijke, lichte vliegtuigen en daarna

oefenen met zware vlieigtuigen (onder andere, AT-400 en Andromada).

Als het echt niet gaat, kan je een Xbox 360 controller aanschaffen voor de PC en download

je SAAC om de knoppen van die controller goed te zetten en dan proberen of je echt goed kunt vliegen

met die controller. (is bij mij ontzettend goed gelukt)

Heb je vragen? vraag maar raak!

Geplaatst:
Oefen eerst met de Rustler, die vlliegt erg makkelijk.

Blijf zolang oefenen met die Rustler en andere makkelijke, lichte vliegtuigen en daarna

oefenen met zware vlieigtuigen (onder andere, AT-400 en Andromada).

Als het echt niet gaat, kan je een Xbox 360 controller aanschaffen voor de PC en download

je SAAC om de knoppen van die controller goed te zetten en dan proberen of je echt goed kunt vliegen

met die controller. (is bij mij ontzettend goed gelukt)

Heb je vragen? vraag maar raak!

Ik heb gta op de xbox maar kan ook nietecht goed landen, daarom spring ik er altijd maar gewoon uit, xbox controller kopen is dus niet de oplossing.

Geplaatst:

gewoon s in gedrukt houden en dan voorzichtig op de baan neerkomen 8)8)

>>> Door Bling: Van onduidelijke kleur lettertype een normale kleur gemaakt. <<<

Geplaatst:

Wat eigenlijk niemand zegt is hoe je nu een echt goede aanvlucht maakt. Laat ik dat dus als ervaren flightsimmer 8) eens even uitleggen.

Je begint met de neus lichtjes naar onderen recht op de landingsbaan af te vliegen (geen gas geven) totdat je vlak voor de landingsbaan bent, op zeg maar 10 meter hoogte. Dan trek je de neus iets naar boven en druk je op S om af te remmen. Je vliegtuig zal dan zachtjes naar de grond dalen. Zorg dat je wel wat snelheid behoudt. Verlies je deze, laat dan S los en/of laat de neus eventjes iets zakken.

Eenmaal aan de grond rem je natuurlijk gewoon af tot je stilstaat ;)

Happy flying,

Nuke[NL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...