Jump to content

Unique Stunt Bonusses

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit nu bij de stunts in gta sanandreas stunt 1 lukt niet ik heb het al o vaak geprobeert :? ook volgens wiki gta

>>> Door Bling: Afgesplitst van "Kledingstijl GTA". <<<

Geplaatst: (bewerkt)
ik zit nu bij de stunts in gta sanandreas stunt 1 lukt niet ik heb het al o vaak geprobeert :? ook volgens wiki gta
Dit gaat wel off-topic, maar ik zal je wat tips geven voor de Unique Stunts:

- gebruik een snelle motor, het liefst de NRG-500 8)

- rij gestroomlijnd naar de jump toe, met 'gestroomlijnd' bedoel ik dus licht voorover gebogen, dus dat CJ op de benzinetank ligt, zonder dat hij helemaal overeind komt.

Veel plezier en succes :sigaar:

Edit: Voor sommige jumps is het een kwestie van oefenen en proberen, in Los Santos zijn er een paar die lastig kunnen zijn. Let goed op hoe je de 'schans' raakt en zorg dat je op de goede plaats land. Als het beeld overgaat in slow-motion dan weet je iig dat je een Unique Jump gevonden hebt, wat niet automatisch betekent dat je 'm ook gehaald hebt. :engel:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

bedankt voor de hulp ik ben nu inmiddels bij stunt 3 maar die snap ik ook niet helemaal ook niet met wiki gta kan iemand advies geven :)

Hey!

Bij Unique Jump 3 moet je een zo ver mogelijke aanloop nemen met een motor, hiervoor is de NRG 500 wel handig, deze motor kan je hier vinden.

Dus neem een zo ver mogelijke aanloop, terwijl je als je op de PS2 of Xbox speelt de anologe stick ietsje naar voor duwt, dan gaat CJ een beetje naar voor leunen, en dan zie je dat je al direct heel wat sneller gaat. Ga dan de trap op, en probeer over het huis te jumpen, als je niks raakt, en aan de overkant geraakt, dan zie je dat de USB is gelukt! Misschien weet je niet dat je op WikiGTA op de USB's kunt klikken voor over die USB een korte uitleg te krijgen, maar als je dat doet, kom je op deze pagina uit!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:
bedankt voor de hulp ik ben nu inmiddels bij stunt 3 maar die snap ik ook niet helemaal ook niet met wiki gta kan iemand advies geven :)

Deze stunt is erg lastig inderdaad. Ik heb wel enkele tips voor je. Je moet natuurlijk altijd de snelste motoren hebben, maar wellicht kan je het eens proberen met een sportwagen en nitro? Daarnaast heb ik hier een filmpje waar de stunt wordt gedaan, spoel door tot ongeveer 37 seconden. Daarnaast is het een kwestie van oefenen, en geluk hebben. Vergeet overigens ook niet voorover te leunen, dit is erg bepalend. Succes!

Geplaatst:

de vraag die me nu dwars zit ook bij de Oysters en stunts in gta is het verstandiger ze pas op het laatst van eht spel te doen als er nog geen rellen zijn of in eht beging van stuk naar stuk?

Geplaatst:

Dat maakt eigenlijk niet zoveel uit wanneer je de Oysters verzamelt. Je kan ze na de missies doen, tijdens de missie's,... Eigenlijk altijd, de beloning hiervoor is meer 'Lung capacity' en ook nog wat 'Sex appeal' erbij, per Oyster krijg je 100$. Als je ze alle 50 hebt dan heb je dus 5000 $. Niet zo veel dus, maar eigenlijk zoek je ze voor de Procenten die je erbij krijgen, oysters tellen namelijk mee voor de 100%. kaart waar alle oysters liggen

De Unique stunts daaraantegen tellen niet mee voor de 100%, wat jij waarschijnlijk niet wist aan je uitleg te zien. Per Unique stunt krijg je 500$, da's natuurlijk wel handig om te hebben. Het komt op het scherm als je de stunt goed hebt uitgevoerd en ofdat je de geldprijs ontvangen hebt. Een unique stunt kun je herkennen wanneer je 'stunt' het beeld in slowmotion gaat. kaart waar alle unique stunt op staan

Hopelijk weet je nu wat bij. :)

Geplaatst:
heb je die unique stuntbonussen nodig om SA 100% uit te spelen?

Nee deze heb je niet nodig voor de 100%, het is alleen handig doordat je voor elke stunt 500$ krijgt. Er zijn er in totaal 70 dus dan krijg je 35000 als je ze allemaal hebt. Wel heb je alle oesters, paardenhoeven, photo oppurtunities en alle tags nodig voor de 100% dus ik wens je veel succes want geloof me die duren lang ook met de hulp van Wikigta.

Groeten

ik zit nu in dat skatepark met die fiets en ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken hebben tips ?

Bewerkt: door diamond
Geplaatst:

Je bedoelt waarschijnlijk de BMX-challenge en géén Unique stunt bonus?

Als het over de BMX-challenge gaat, hier alvast wat tips. Het beste is om hier aan te beginnen met een hoge Cycling skill. Dus fiets veel rond zodat je veel cycling skill hebt, want hiermee bunny hop je hoger en val je minder rap van je fiets. Het beste is ook om je niet té veel te haasten, niet veel sprinten, dan kun je niet echt gecontroleerd jumpen. Natuurlijk als er een 'Corona' nogal ver van een jump staat moet je wel sprinten. Ook is het het beste om eerst de corona's op de grond te pakken, dan heb je al redelijk veel tijd om de moeiljkere te pakken. Als je geen corona's meer vindt of je weet niet hoe het aan te pakken, spring even van je BMX. Ik herrinner me dat er dan geen tijd afgaat, ik kan ook fout zijn, het is namelijk al een tijdje geleden. Maar als het zo is, spring even van je BMX en zoek naar een corona, of kijk hoe je die corona kan pakken. Kijk ook eens naar de pagina over de BMX-Challenge op WikiGTA.

Veel succes met de challenge, want dit geeft je weer wat procentjes bij. :)

wie kan er een kaartje voor me maken van de trieatlons alvast bedankt :klap:

Die zal ik voor je maken. :sigaar:

--

Je hebt twee triatlons in GTA San Andreas, je vindt er één in Santa Maria Beach en één in Fishers Lagoon. Boor beide telt dat je op zaterdag of zondag aan de triatlon kan meedoen.

Santa Maria Beach:

Fishers Lagoon:

Bewerkt: door -Matthijs-

@ hierboven: Sorry -Matthijs-, had je niet gezien omdat ik 2 vensters openhad om te zoeken...

Ik wil je verzoeken om voortaan een nieuw topic aan te maken ipv steeds in hetzelfde topic te posten. Dan wordt alles wat overzichtelijker.

Maar dat even terwege, jij wilt een kaart van de Triatlons?

Kaartjes:

tria17qc.jpg

tria26ag.jpg

WikiPage over Triatlons:

Klik

Je kan de triatlons echter alleen op zaterdag en zondag spelen. Ook kan je ze alleen na Yay Ka-Boom-Boom doen. De dag zie je als je op TAB drukt. Linksonder komt een display met een woord van 3 letters.

VWO-er :cya:

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
@ hierboven: Sorry -Matthijs-, had je niet gezien omdat ik 2 vensters openhad om te zoeken...

Ik wil je verzoeken om voortaan een nieuw topic aan te maken ipv steeds in hetzelfde topic te posten. Dan wordt alles wat overzichtelijker.

Maar dat even terwege, jij wilt een kaart van de Triatlons?

Kaartjes:

tria17qc.jpg

tria26ag.jpg

WikiPage over Triatlons:

Klik

Je kan de triatlons echter alleen op zaterdag en zondag spelen. Ook kan je ze alleen na Yay Ka-Boom-Boom doen. De dag zie je als je op TAB drukt. Linksonder komt een display met een woord van 3 letters.

VWO-er :cya:

Alleen wat moet je op de ps2 drukken om het te zien

en geldt het mee voor de 100%,

en kan je de triatlon na voltooing nog een keer doen?

En als laatste krijg je alleen maar $10.000, is tog best wel weinig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...